mansdohns Ny medlem 2007-11-21 Bajenbacken #1 Nån som vet hur läget är där nu ? sist jag var där, (nån vecka sen) då var det typ flera centimeters is över all snö..
Nån som vet hur läget är där nu ? sist jag var där, (nån vecka sen) då var det typ flera centimeters is över all snö..
avillberg Ny medlem 2007-11-21 Bajenbacken #2 min kompis var där i tisdags, och han sa att det bara var is nästan.
Julben Ny medlem 2007-11-22 Bajenbacken #4 jag var där igår. det var helt okej snö längst ner. Det som går att köra på är tjockboxen, för lite snö vid dom andra grejjerna
jag var där igår. det var helt okej snö längst ner. Det som går att köra på är tjockboxen, för lite snö vid dom andra grejjerna
fiskfan Ny medlem 2007-11-22 Bajenbacken #6 antar att dom inte öppnat liftarna, men det är så pass att dom slängt upp boxar/rails? så man kan knata upp?
antar att dom inte öppnat liftarna, men det är så pass att dom slängt upp boxar/rails? så man kan knata upp?
jimmmye Ny medlem 2007-11-22 Bajenbacken #7 Fiskfan snön dom snackar om är sen stockholm railjam för 2helger sedan
JWahlgren Ny medlem 2007-11-23 Bajenbacken #8 Är det värt ett besök? så man inte åker dit med skidorna och så ingenting framme
F FPelle Guest 2007-11-24 Bajenbacken #10 rasha sa: vilket datum öppnar liftarna ? Klicka för att se resterande... nån/nåra veckor efter det snöat / fett me minus jao
rasha sa: vilket datum öppnar liftarna ? Klicka för att se resterande... nån/nåra veckor efter det snöat / fett me minus jao