Bakåtvoltens förlopp & förebyggande lösningar.

wutWho

Ny medlem
Det kan finnas flera olika skäl till att vilja göra en bakåtvolt. Kanske har du träffat någon som du har fått starka känslor för, din studsmatta kan ha blivit gammal eller så har ni helt enkelt växt ifrån varandra.

Det bästa sättet att göra en bakåtvolt är att prata med din studsmatta. Det är svårt och obehagligt och många skjuter upp det så länge som möjligt. En del väljer att inte säga någonting alls utan slutar helt enkelt att spendera tid med mattan.

Det är en enkel väg ut men tänk efter om det är på det sättet studsmattan själv skulle vilja att någon behandlade dig.

Alla reagerar på olika sätt när de lärt sig en bakåtvolt. Det är aldrig lika kul som man trodde och de flesta blir väldigt ledsna. En del blir arga och en del visar inga känslor alls.

Det är viktigt att respektera studsmattans oskrivna regel!

Om processen att göra en bakåtvolt blir så svår att du inte kan arbeta, eller inte orkar med ditt vardagsansvar bör du prata med någon om hur du mår. Det är lätt att bli nedstämd när bakåtvolten sitter som den ska, men det finns hjälp att få.

Prata med en husläkare eller en psykolog om hur du mår!

what!?

jag har pratat med min husläkare och han sa åt mig att börja ta

några tabletter, dom hette typ

råhypnol, då skulle jag tydligen klara de =/

=)=)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp