A
Annsofie26
Guest
Balansplatta
Hej. Jag köpte en balansplatta idag på stadium outtlet. Den har ingen kula under men den borde väl funka bra att träna ett knä med? Den heter benefit so balance board.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gå till en privat sjukgymnast inriktad på idrottsskador, som föreslogs ovan. December är dessvärre sent att börja träna ett knä om du vill åka så fort som möjligt.Annsofie26 sa:Okej. Hälsocentral vad är det. Vårdcentralen har jag vart till. Och där gjordes inte mycket har tid hos sjukgymnast i december. Så vet inte vad jag ska görs till dess
Well, det va ett intressant val att ställa en sån fråga på ett skidforum om man inte heller är intresserad av just skidor längre... Precis som med allt annat när det gäller skador/sjukdomar, sök hjälp hos någon som kan istället för att fråga på internet. Men även om det går emot mina principer att genråd ang sjukdommar på nätet så säger jag som alla andra. Gå till en sjukgymnast eller naprapat.Annsofie26 sa:Okej. Jag vill bara ha ett bra knä. Åker inte skidor nu för tiden. Men vill ha ett knä som inte gör ont,
Naprapater är kvacksalvare, om du ska uppsöka någon, välj en riktig sjukgymnast.Newlund sa:Well, det va ett intressant val att ställa en sån fråga på ett skidforum om man inte heller är intresserad av just skidor längre... Precis som med allt annat när det gäller skador/sjukdomar, sök hjälp hos någon som kan istället för att fråga på internet. Men även om det går emot mina principer att genråd ang sjukdommar på nätet så säger jag som alla andra. Gå till en sjukgymnast eller naprapat.Annsofie26 sa:Okej. Jag vill bara ha ett bra knä. Åker inte skidor nu för tiden. Men vill ha ett knä som inte gör ont,