Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du vet inte vad du snackar om.. recognize finns.. och de e tall tees sen säljer fatty affärer xxxxxxxxxxxxxl också hehe..skidnoerden sa:åk till speedway vid t-centralen typ. enda affären som för övrit säljer xxxxxl-kläder. även skidkläder har ja hört. typ burton
fredrik_p sa:vad är bandana?
roligt att han va ironisk då... haharasms sa:
www.streetwear.seRising sa:Har nån sån här Palestina sjal när dom åker i skidbacken? är det bra elr i såfall.
och har speedway nån hemsida?
Jag har då aldrig sett nån åka i palestinasjal men vill du göra det så visst, man åker i det man gillar. Hoppas bara du vet vad den står för, man ser/träffar för mycket folk som bara har den som mode och inte har nån aning vad den står för...Rising sa:Har nån sån här Palestina sjal när dom åker i skidbacken? är det bra elr i såfall.
Håller med dig helt Rastavib. !Rastavibrationer sa:Jag har då aldrig sett nån åka i palestinasjal men vill du göra det så visst, man åker i det man gillar. Hoppas bara du vet vad den står för, man ser/träffar för mycket folk som bara har den som mode och inte har nån aning vad den står för...Rising sa:Har nån sån här Palestina sjal när dom åker i skidbacken? är det bra elr i såfall.
HAHA,ekdahl sa:alla emoskiers kör med palestinasjal, det är det senaste enligt Sofie Fahrman.
Känns som att jag skulle falla pladask för henne seriöst!Casanova sa:HAHA,ekdahl sa:alla emoskiers kör med palestinasjal, det är det senaste enligt Sofie Fahrman.
de komiska är att jag såg henne i sälen i några jävligt konstiga kläder vid förra påsk tror jag de va, hon hade typ lusekofta, röd topluva á la 80-tals längdåkare och skästrumpor me bollar på osv,
jävla konstig tjej dedär :S
Vad står det för då?Rastavibrationer sa:Jag har då aldrig sett nån åka i palestinasjal men vill du göra det så visst, man åker i det man gillar. Hoppas bara du vet vad den står för, man ser/träffar för mycket folk som bara har den som mode och inte har nån aning vad den står för...Rising sa:Har nån sån här Palestina sjal när dom åker i skidbacken? är det bra elr i såfall.
den svart/vita står för "ung och missförstodd" och den gröna för typ vegeterian.. o dom andra vet jag inte riktigt.. det e i allafall vad jag har hört, haha..makafone sa:Vad står det för då?Rastavibrationer sa:Jag har då aldrig sett nån åka i palestinasjal men vill du göra det så visst, man åker i det man gillar. Hoppas bara du vet vad den står för, man ser/träffar för mycket folk som bara har den som mode och inte har nån aning vad den står för...Rising sa:Har nån sån här Palestina sjal när dom åker i skidbacken? är det bra elr i såfall.
Så när Yaseer Arafat levde, gick han runt med en schjal som betydde "ung och missförstod"?TOOOTTTE sa:den svart/vita står för "ung och missförstodd" och den gröna för typ vegeterian.. o dom andra vet jag inte riktigt.. det e i allafall vad jag har hört, haha..makafone sa:Vad står det för då?Rastavibrationer sa:Jag har då aldrig sett nån åka i palestinasjal men vill du göra det så visst, man åker i det man gillar. Hoppas bara du vet vad den står för, man ser/träffar för mycket folk som bara har den som mode och inte har nån aning vad den står för...
jaa www.streetwear.se.. det är speedways sidaRising sa:Har nån sån här Palestina sjal när dom åker i skidbacken? är det bra elr i såfall.
och har speedway nån hemsida?
Haha.. Spot on.TOOOTTTE sa:den svart/vita står för "ung och missförstodd" och den gröna för typ vegeterian.. o dom andra vet jag inte riktigt.. det e i allafall vad jag har hört, haha..makafone sa:Vad står det för då?Rastavibrationer sa:Jag har då aldrig sett nån åka i palestinasjal men vill du göra det så visst, man åker i det man gillar. Hoppas bara du vet vad den står för, man ser/träffar för mycket folk som bara har den som mode och inte har nån aning vad den står för...
haha, palestinasjal skulle se lite konstigt ut.. som rastavibrationer sa så står det ju för en massa saker också.nille sa:Haha.. Spot on.TOOOTTTE sa:den svart/vita står för "ung och missförstodd" och den gröna för typ vegeterian.. o dom andra vet jag inte riktigt.. det e i allafall vad jag har hört, haha..makafone sa:Vad står det för då?
nima jalali brukar ju köra med palestinasjal.Victors sa:haha, palestinasjal skulle se lite konstigt ut.. som rastavibrationer sa så står det ju för en massa saker också.nille sa:Haha.. Spot on.TOOOTTTE sa:den svart/vita står för "ung och missförstodd" och den gröna för typ vegeterian.. o dom andra vet jag inte riktigt.. det e i allafall vad jag har hört, haha..