bandana

bandana
åk till speedway vid t-centralen typ. enda affären som för övrit säljer xxxxxl-kläder. även skidkläder har ja hört. typ burton

bandana
På stadium så har jag köpt mina, men det står Warp på dem, men om man viker kanten på ett speciellt sätt så ser man inte att de e Warp, jag tycker att de e snygga. Kostar 39:-

bandana
www.junkyard.se

www.shock.se

www.streetwear.se/

www.zoovillage.se

www.gulanstor.se

Ej säker om zoovillage har men du kan alltid kolla:D

Senast ändrad:
bandana
skidnoerden sa:
åk till speedway vid t-centralen typ. enda affären som för övrit säljer xxxxxl-kläder. även skidkläder har ja hört. typ burton
du vet inte vad du snackar om.. recognize finns.. och de e tall tees sen säljer fatty affärer xxxxxxxxxxxxxl också hehe..

bandana
fredrik_p sa:
Printed_Bandana.jpg

bandana
Rising sa:
Har nån sån här Palestina sjal när dom åker i skidbacken? är det bra elr i såfall.
Jag har då aldrig sett nån åka i palestinasjal men vill du göra det så visst, man åker i det man gillar. Hoppas bara du vet vad den står för, man ser/träffar för mycket folk som bara har den som mode och inte har nån aning vad den står för...

bandana
Rastavibrationer sa:
Rising sa:
Har nån sån här Palestina sjal när dom åker i skidbacken? är det bra elr i såfall.
Jag har då aldrig sett nån åka i palestinasjal men vill du göra det så visst, man åker i det man gillar. Hoppas bara du vet vad den står för, man ser/träffar för mycket folk som bara har den som mode och inte har nån aning vad den står för...
Håller med dig helt Rastavib. !

bandana
ekdahl sa:
alla emoskiers kör med palestinasjal, det är det senaste enligt Sofie Fahrman.
HAHA,

de komiska är att jag såg henne i sälen i några jävligt konstiga kläder vid förra påsk tror jag de va, hon hade typ lusekofta, röd topluva á la 80-tals längdåkare och skästrumpor me bollar på osv,

jävla konstig tjej dedär :S

bandana
Casanova sa:
ekdahl sa:
alla emoskiers kör med palestinasjal, det är det senaste enligt Sofie Fahrman.
HAHA,

de komiska är att jag såg henne i sälen i några jävligt konstiga kläder vid förra påsk tror jag de va, hon hade typ lusekofta, röd topluva á la 80-tals längdåkare och skästrumpor me bollar på osv,

jävla konstig tjej dedär :S
Känns som att jag skulle falla pladask för henne seriöst!

Mössan gör ju allt!

Senast redigerad av en moderator:
bandana
Rastavibrationer sa:
Rising sa:
Vad står det för då?

bandana
makafone sa:
Rastavibrationer sa:
Rising sa:
Vad står det för då?
den svart/vita står för "ung och missförstodd" och den gröna för typ vegeterian.. o dom andra vet jag inte riktigt.. det e i allafall vad jag har hört, haha..

bandana
TOOOTTTE sa:
makafone sa:
Rastavibrationer sa:
Vad står det för då?
den svart/vita står för "ung och missförstodd" och den gröna för typ vegeterian.. o dom andra vet jag inte riktigt.. det e i allafall vad jag har hört, haha..
Så när Yaseer Arafat levde, gick han runt med en schjal som betydde "ung och missförstod"?

Undra i så fall vem han jämförde med om han tyckte att han själv var ung.

bandana
TOOOTTTE sa:
makafone sa:
Rastavibrationer sa:
Vad står det för då?
Haha.. Spot on.

bandana
bandana
Tillbaka
Topp