bandnamn

Dazen

Ny medlem
bandnamn
finns det nån här som har ett bra förslag på ett bandnamn??

det ska passa på ett melodiöst dödsmetallband!!

bandnamn
Slaves of Death
Slaves of Satan
Black Slaves of Death
Black Slaves of Satan
Hellraisers
Destruction
Last day on earth
Svarta Gänget
Svartrockarna från norr
Dödsrockarna
Heavy Metal killarna utan dess like

eller något sånt

// bison.

bandnamn
Kanske lite väl skidinspirerat men "Black Slope" eller "Black Slopes" har ju en ganska rå skidåkarklang till det.

Har ni något material liggandes på nätet som man kan få lyssna på?

/brandt

bandnamn
Satans mordiska dvärgar? :)

Apsvett går. (lite mycket punk kanske)

Men så länge ni har med Black, Hell, Evil eller något annat mordiskt så är det väll lungt...

bandnamn
"Tripple Diamond Sloperiders" kan funka.

"WHANAA" (Why Have A Name At All) funderade jag på att ett band jag höll på i kunde hetat. Det tog slut rätt snabbt dock. Namnet är fortfarande vasst.

bandnamn
Hm, Parablack, var inte det de här otroligt tuffa anti-korsa-skidorna-grejerna som man satte på skidorna fram? Tänk om man kunde hitta såna idag... =)
/Rock on!

bandnamn
Dr_Snow: Har ett parsånna liggandes hemma på vinden. Monterade och allt. Riktig kult. Det är snart antikvärde på dom.

//brandt

bandnamn
Gelay:
Jag visste faktiskt inte att det fanns ett band som hette så. Jag var mer inspirerad av S.T.A.B.B (Stranger Then Aunt Brethas Breath).

Jaja...

"Your`e screwed if you do, your`e screwed if you don`t."

bandnamn
the skaegg är ju snyggt... iof heter mitt band det men ja vet inte om vi håller på längre... så du kan ju ta det om du vill...
vi tänkte heta moustach men sen såg vi att det fanns ett band som typ hette så, så då blev det the skaegg...

lycka till....

bandnamn
"Black Diamond" Eller stjärt rosa.. Den där snubben som sa att hans band hette tone death har nog "aldrig" hört talas om "Death Tones..." Jävla rip off!

bandnamn
vettu? jag tycker nog att namnet Money Sneakers är rätt tufft. låter lite intellektuellt men smatidigt redigt fräsigt. annars kan man ju alltid prova på The Fudgepackers. de skulle vara lite respektgivande det med, fast kanske inom fel kretsar (eller fel o fel, allt e relativt).
ha de fint, lycka till

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp