Vallevalle
Ny medlem
Bärbar Dator, Vilken?
Det som jag själv tycker är viktigt att tänka på när man köper dator är vad det är för upplösning på skärmen. Sitta å pilla på en 15" skräm med 1024x768 upplösning är ju bra kasst!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vilket OS du kör spelar inte in på något sätt på hur mycket spam du får. spam är oönskade email. den som skickar ut det skickar det till en email-adress och det är helt omöjligt att säga vilket OS personen som har mail-adressen använder.carlstrand sa:tycker macen e bättre faktiskt specielt nu med intel processorn, du kan ju kör atex windows i ett extra fönster, dessutom har jag inte fått ett enda spam eller annan skit sen jag köpte min...
bra skrivet... hittade föresten MS röj variant till Dashboarden :pcrilleus sa:Det är bara kontorsråttor som använder Microsoft. Vi freeriders använder självklart Mac.
pga:
-den är vit som snö
-perfekt till våra bilder, filmer och vår musik (iLife)
-tar liten plats i packningen (om du väljer 13tums skärm)
Om du köper en Windows dator får du inge extra med (MS röj och C&O räknas inte)
Köper du en Mac får du underbara iLife på köpet
Så sant som det är sagt.crilleus sa:Det är bara kontorsråttor som använder Microsoft. Vi freeriders använder självklart Mac.
pga:
-den är vit som snö
den kostar lite mer ja..Miiikaela sa:Ahh den e ju så snygg också![]()
Märkte det att den kostar lite extra de va därför jag ville kolla om den verkligen e värd dom extra slantarna!
Så ge mig fördelar med mac![]()
ni har ju ett helt halvår på er att tjäna pengar till en dator inför nästa säsong sen jublizzy sa:Så sant som det är sagt.crilleus sa:Det är bara kontorsråttor som använder Microsoft. Vi freeriders använder självklart Mac.
pga:
-den är vit som snö
Därför Mac har gjort den dyraste MacBooken är svart så vi bummare inte ska ens tänka tanken på att diska/städa/kocka extra snabbt för att ha råd med den, för det har vi ändå inte!