Snowman_Nizze Ny medlem 2005-11-09 Bäst åkning i Alperna? #1 Vilket land erbjuder bäst åkning i Alperna?
Leder Medlem 2005-11-09 Bäst åkning i Alperna? #2 Det land som har mest snö och minst folk för tillfället! Leder
I Incentre Ny medlem 2005-11-10 Bäst åkning i Alperna? #4 har inte så stor betydelse vilket land orten ligger i. det finns bra och dåliga ställen i alla länder.
har inte så stor betydelse vilket land orten ligger i. det finns bra och dåliga ställen i alla länder.
GNU Aktiv medlem 2005-11-10 Bäst åkning i Alperna? #5 Fy Leder vilket dåligt svar! "Minst folk"? Vem vill trängas med en massa småttingar?
B balanselius Guest 2005-11-10 Bäst åkning i Alperna? #6 småttingar är ju jättebra för de skymmer inte sikten så mycket och som svar på rubrikens fråga :vilken maträtt är godast?
småttingar är ju jättebra för de skymmer inte sikten så mycket och som svar på rubrikens fråga :vilken maträtt är godast?
GNU Aktiv medlem 2005-11-10 Bäst åkning i Alperna? #7 Småttingar bara trampar en skidorna och tränger sig före i liftkön.. Vilken maträtt som är godast? Pizza såklart! I vilket land får man dom godaste pizzorna?
Småttingar bara trampar en skidorna och tränger sig före i liftkön.. Vilken maträtt som är godast? Pizza såklart! I vilket land får man dom godaste pizzorna?
B balanselius Guest 2005-11-10 Bäst åkning i Alperna? #8 godaste pizzorna jag ätit finns i sthlm men här är åkningen inget vidare...
B balanselius Guest 2005-11-10 Bäst åkning i Alperna? #10 jag tror du började lukta Italien, korta människor och "goda pizzor"....
GNU Aktiv medlem 2005-11-10 Bäst åkning i Alperna? #11 Ungefär så jag upplevt Italien, ja... Nu blev jag sugen på pizza. På allvar...