Bäst setup i stockholm just nu?

Shine

Ny medlem
Vilken av backarna i stockholmsområdet är har bäst setup just nu?

Jag vet ju att det sitter folk här på freeride som shreddar stockholm med omnejd dagligen så Ni kan väl lägga till info och kanske bilder från de olika backarna (väsjö, ekholmsnäs, flottsbro, hammarby, andra??) så att jag som kommer hem till stockholm i veckan vet vart jag ska åka asap.

Tack och peace out dudes

OK det låter sweet, har aldrig varit där så det kanske blir en trip dit... Hur är setupen? Hur stor är kickern och finns det en line med rails eller står alla bredvid varandra så det passar bättre för en session?

Bilder säger mer än 1000 ord så om ni vill/kan bränn gärna av ett par så man kan se hur det ser ut

Är det ingen som kan rapportera från de andra backarna?

är alla kids i skolan eller bojkottar ni tråden...

skönaste parken, no doupt, är väsjö!! finns inga andra alternativ
mesigt hopp, men railsen är stört bra

Hammarby har ett helt okej hopp, det är typ rött... eller de har typ 4 st ett rött som sagt, ett grönt typ och 2 kullar typ.. sedan har de några boxar och en riktigt fin handrail faktiskt!
Men om du ska äta där, ta med eget..! det är skiet dyrt.. en 33 cl cola kostar 18 spänn...

Bruket har en stor kick och en liten kick , alltså ett dubbelhopp. stora är 12 meters platå och de är jävligt skönt . lilla kicken är väl runt 4 meter platå . sen finns det en shootout 3m railbox och en 3m flat railbox och en 6m railbox och ett 3m räcke och en bonk tunna och ett downflatdown räcke på typ 6-9 meter och ett räcke på 2 meter . här är lite bilder på några grejer , men kickarna till railsen är förbättrade ! syftet med bilden med snubben på är att man ska se bonken och lite av shootouten och bild på hoppen från sidan :D

Tillbaka
Topp