Bästa backarna just nu?
JAg åker ned till Alperna på lördag med min gamle pappa. Fokus blir därför på fina, mjuka manchester-pistade backar med torr, skön snö utan altför maffiga liftköer.
Har fått illavarslande snörapporten från bl. a Courmayeur, Verbier och Couchevel. Någon säger att Val d\'Isere är bättre. Zermatt någonstans mitt emellan.
Vad säger ni?
Har fått illavarslande snörapporten från bl. a Courmayeur, Verbier och Couchevel. Någon säger att Val d\'Isere är bättre. Zermatt någonstans mitt emellan.
Vad säger ni?