Bästa friluftsbutiken i Göteborg??

stam_swe

Ny medlem
jag har ett problem, jag ska åka till göteborg imorron och jag undrar om det finns någon vettig friluftsbutik inne i centrala stan?

Jag vet inte om det är ngn friluftsbutik direkt men det är en sportaffär, Adams sport har jag för mig den hette. Ligger ca tio min från avenyn. Kan inte riktigt förklara vägen.... kan inte gatnamnen. Men tvärgatan du ska gå in på ligger ganska långt upp på avenyn. Jo maho, lycka till o hälsa gbg från mig, en underbar stad!!!!

Beror ju lite på vad du söker men Adams som sagt är bra om det gäller snösport på vintern eller vatten/surfsport på sommaren, ligger på Södra Larmgatan vid Grönsakstorget.
Annars är nog Udéns allra bäst tycker jag. De har mycket friluftsgrejor på sommartid och kan allt om skidor och vintersport, ligger på Övre Husargatan mellan Linnéplatsen och Skanstorget.
Och MegMax på Hisingen finns inte mer...vet inte vart de tagit vägen?

finns det inte en som heter Active i närheten av någon av hamngatorna (den i avenyns förlägning)

Tjohoo nu e du säkert redan i stan och så men tänkte bara påpeka att megmax har konkat! Och att naturkompaniet enligt mig har de bästa grejorna till friluftslivet.....

ha de gött

Tillbaka
Topp