Bästa låt från årets skidfilmer?

androj

Aktiv medlem
Ja, vilka låt tycker ni är den bästa från årets nya filmer?
(Så man kan fylla mp3:n med lite ny musik)

Personligen tycker jag:

OC Supertones - Attitude & Just a man
(Från Strike)

Geto Boys - G-code
(Från War)

e g-code med i war? de har jag inge minne av men isåfall säger jag

g-code från war

dilated people feat kanye west- this way (shanghai six)

nu ha rjag inte ssrtt så många skidfilmer men jag återkommer om inlägget finns kvar förmodligen blockas det av nån grejj som tycker att man ska skriva i klistrad skiten.. tråkigt men sant

Har nu fått en ny favoritlåt från årets skidfilmer: "The Faint - Southern belles in London sings" från The Hitlist, grym låt tycker jag

låten på teddybearcrisis-vast awards-trailern som typ karlström, TJ o dumont har e tung. någon som vet vad den heter eller har den?
låten tanner har när han pratar i slutet av teddybear, någon som har den?

bloc party - helicopter från shanghai six är fet. risings musik tycker jag sög totalt, utom turbonegro som alltid är kungar.

ja gillar musiken i Teddybear Crisis.. men vissa låtar ee juh dryga.. ja har låten då Tanner snackar i slutet å den heter Dowlands.. men resten av låtarna har ja oxå förutom typ 1.. nån som vet va låtarna i bildspelen heter??
G-Code - Geto Boys äger.

The go - "huddle information" (Brandon Becker - Niklas Karlström del i Teddy bearcrisis)
The makers - "a better way down" (teddy bear crisis)
Fabolous - Breath ( pop your bottlez trailern)

lyricson- night and day. den e jävligt skön. den är från trailern till french toast. sen har vi ju låten som pep fujas kör till i pop yer bottles: az- once agian. den är också schysst! och ett annat måste: Nelly- heart of a champion!
Mycket nöje!!
peace

låten som tanner har när han står och pratar har jag inte för mig heter ceremony...
De väl typ Lucknow pact dowlands tror jag...
bästa låten är väl kanske Turbonegro med high on the crime från rising.

sämsta låten kan jag bestämt säga är Nancy Sinatras These boots were made for walking...inte för att den är dålig i sig utan för att den absolut inte passar i skidfilm och det känns bara krystat och töntigt av dom att andvända den.

Måste nog säga Alice in Videoland - Going Down från Teddybear Crisis trailern.. är den med i hela filmen också ? har ej sett den.

lee är tbc nörd. kan allt om den. alla åkarna i ordning och alla låtar i ordning.

Meen August du har retat mej lagom nu dt räcker ååå de som står i JWester GB ähh ja bli MOBBAD iaf..

Kan inte svara på om den är från året eller tidigare därför att jag inte heller kommer ihåg vilket nummer filmen har.
Men French Toast: Låt: "It is written" Artist: Damian "Junior Gong" Marley
Även på hans senare skiva borde det finnas helt klockrena låtar.

the go team - huddle formation (teddybear crisis)
ATC - around the world (shanghai six)
mylo - drop the pressure (rising)
bloc party - helicopter (shanghai)
kylie minogue - come into my world (fischerspooner remix) (shanghai)
a tribe called quest - can i kick it (shanghai)
republica - drop dead gorgeuos (shanghai)
cut copy - time stands still (teddybjörn)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp