Bästa området på Nya Zeland
Halloj grabs and girls.
Jag kommer förmodligen befinna mig på Nya Zeland i början på Juli i Sommar och hade tänkt att åka lite skidor. Jag vet att det finns en del olika skidsystem runt om på "ön", men känner ingen som har varit där så skulle önska lite tips från det allvetande Freeride. Har vi någon här som varit och kört lite på Nya Zeland som är villig att dela med sig av lite tips för några dagars skidåkning i början på juli?
Skulle även uppskatta om någon har provat på heli skiing där och vill dela med sig av erfaranheter
All the best och god fortsättning på det nya året!
Jag kommer förmodligen befinna mig på Nya Zeland i början på Juli i Sommar och hade tänkt att åka lite skidor. Jag vet att det finns en del olika skidsystem runt om på "ön", men känner ingen som har varit där så skulle önska lite tips från det allvetande Freeride. Har vi någon här som varit och kört lite på Nya Zeland som är villig att dela med sig av lite tips för några dagars skidåkning i början på juli?
Skulle även uppskatta om någon har provat på heli skiing där och vill dela med sig av erfaranheter
All the best och god fortsättning på det nya året!