bästa park, jibb-bräda?

kunne

Ny medlem
bästa park, jibb-bräda?
sho boys!

Jag måste köpa en till bräda nu ganska fort, och tänkte om ni kunde hjälpa mig med att leta den optimala brädan.
Jag åker nästan bara park, rails är de som ligger högst upp på listan.
Vill ha en mjuk bräda som ändå känns stabil.
Har kört påp Dominant 07, 08 och 09, Capita horrorscope(grymt skön, men hade förra årets modell o den går inte o få tag på nu), burtong king(för hård), nu senast DC MLF Ikka men tycker den är aningen för hård för att klara dom sköna pressarna osv...
Har någon några tips?
Jag vill ha en bräda som är 153-156 lång typ... Jag väger ca 70kg.

tack på förhand.

Senast ändrad:
bästa park, jibb-bräda?
Själv köpte man nyss en Burton Fix 08 för att endast leka runt på. Dock väger jag nog några kilon mer än dig så du kanske kommer uppleva den något hård.

Själv har jag bara hört bra saker om just skate banana och Evil Twin så någon utav dem kanske? Twinen är la den som är mjukas av dem två tror jag. Annars Bataleon Fun kink tror den är ännu mjukare än Twinen.

bästa park, jibb-bräda?
Ah, jag har hört en hel del bra om Evil twin också.
Men nu ska ja inte säga att de e så för har bara hört det någon starns, att skate banana ska vara gjord för puder?
Att den är överreklamerad som jibbbräda?
Jag vet inte alls, men har hört det.
Sitter och kollar på Evil twin och stepchild jibstick brädan... Dom känns rätt nice...

bästa park, jibb-bräda?
bästa park, jibb-bräda?
kunne sa:
Raaz sa:
kunne sa:
Kom på nu vart ja läst det om skate banana brädan..
http://www.tacky.se/snowboard/article/?id=101325
läs kommenterarna om du inte redan gjort det.. :P
Såg det nu och checkade vidare lite på nätet också, haha..
Min klantighet att dömma utav en artikel!
Tyckte också att det verkade lite skumt med rocker o allt och att de skulle vara puder men ibland är man för snabb helt enkelt:D haha
haha ;) de står en banana 09/10 jämte mig, aldrig åkt på den men har en känsla av att den kommer vara sjuk.. haha

bästa park, jibb-bräda?
om du gillade förra årets Horrorscope, varför inte årets Horrorscope? Top3 Parkboards Goodwood award av transworld fick den om jag inte missminner mig.

Junken hade den inne nu som både paket och lös bräda. http://www.junkyard.se/Store.aspx?S=3&B=783

Årets capita Limited "Ultrafear FK" är en upphottad Horrorscope som kanske kan vara nått?

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp