Bästa parken!

Bästa parken!
trysil är fett grym ändå.. och branäs har väl lyckats något år men knappast fetaste i sverige och norge

Bästa parken!
radaistheshit sa:
trysil är fett grym ändå.. och branäs har väl lyckats något år men knappast fetaste i sverige och norge
Nämner du branäs så har du nog inte åkt i så många parker ;P

Trysils är chill,

Sälen har jag inte åkt i så mycket

Mayrhofen äger!

Fast i sverige så får jag nog säga Åre/Bräcke,
är även där jag har ju åkt mest :D

Bästa parken!
linder sa:
radaistheshit sa:

Trysils är chill,

Mayrhofen äger!

faktum är att det har ja inte, har bara åkt i branäs, tandådalen (glömde nämna), trysil, hagfors (nedlagt) och ekshärad :p
men tycker branäs parken är rätt chill kunde dock vart lite fler och fetare hopp och dom kunde ställa upp alla sina rails

Bästa parken!
Jag gillade Trysils park, var där under påsklovet och även om det var riktigt dåligt väder och usel sikt så var den bra! sköna rails och boxar varierat med bra hopp!

Bästa parken!
radaistheshit sa:
linder sa:
radaistheshit sa:

Trysils är chill,

Mayrhofen äger!

faktum är att det har ja inte, har bara åkt i branäs, tandådalen (glömde nämna), trysil, hagfors (nedlagt) och ekshärad :p
men tycker branäs parken är rätt chill kunde dock vart lite fler och fetare hopp och dom kunde ställa upp alla sina rails
När jag va i branäs fanns det 3st små hopp och ett vettigt hopp samt lite rails ... S-boxen va sjukt kul! Allt va frid och fröjd sen började det blåsa så gondolen fick stänga och då skulle alla åka i samma lift som jag som ville hoppa så då fick man hajka rails... Det är det som sänker branäs för min del att det inte finns någon annan lift än gondolen till toppen :P

Bästa parken!
linder sa:
radaistheshit sa:
linder sa:

Trysils är chill,

Mayrhofen äger!

När jag va i branäs fanns det 3st små hopp och ett vettigt hopp samt lite rails ... S-boxen va sjukt kul! Allt va frid och fröjd sen började det blåsa så gondolen fick stänga och då skulle alla åka i samma lift som jag som ville hoppa så då fick man hajka rails... Det är det som sänker branäs för min del att det inte finns någon annan lift än gondolen till toppen :P
aa det suger rätt hårt när dom stänger av den :P men du kan ju alltid ta bussen till toppen xD

Bästa parken!
Mina top 3:
1. Kläppen - Goa linjer, schysta hopp & rails, grym personal, korta köer, helt perfekt!
2. Tandådalen - Längesedan nu.. men Grym park och roliga features!
3. Funäsdalen - En go park, med go personal och varierad svårighet!

Bästa parken!
personligen tycker jag att kläppen och trysil är dom bästa häromkring. tandådalen har mycket features, men för liten yta och för kort backe. det sköna med kläppen är att den är så bred och det sköna med trysil är att den är så lång och att det i princip alltid är lite folk där.

Bästa parken!
Trôtparken i funäsdalen! Feta, mjuka hopp med grymma landningar och mycket roliga features att hoppa och snurra på. Absolut en av Sverigest tre bästa ifall inte den bästa!

Bästa parken!
I Vemdalen tror jag att skalet har bästa parken, men björnrikes var också ganska bra mend mycket nya features, någon som sa att den aldrig var shapad??? :O Var där 4dagar v10 och den var ALLTID shapad. :)

Bästa parken!
Daniiiel8 sa:
I Vemdalen tror jag att skalet har bästa parken, men björnrikes var också ganska bra mend mycket nya features, någon som sa att den aldrig var shapad??? :O Var där 4dagar v10 och den var ALLTID shapad. :)
skalets park är jävligt risig

Bästa parken!
KLÄPPEN !

+ dom shapar parken varje dag

+ dom har stora och små hopp i samma backe

+ liften går fort så man kan ta många åk på en dag

+ inte så lång liftkö

+ ganska många rails

+ schysst personal
-----------------------------------------------------------
Fast om man vill köra rails så ska man till Lindvallen pink park, där har dom sjukt mycket rails !

Tillbaka
Topp