Bästa parken!

Bästa parken!
Kläppen, överlägset!
Vem fan sa Björnrike? Den suger för det mesta.. ALDRIG shapad.
Kungsberget är faktiskt riktigt bra, men det brukar ta ett tag för dom att få upp parken. Men i år får dom spruta mera snö så..
Åre är också riktigt bra, om man orkar med allt folk.

Vill du åka nån stans där parken alltid är shapad, det aldrig är för mkt folk, och där parken dessutom är mkt bra.
Kläppen!

Bästa parken!
björnrikets park vad sådär förra året iaf,
Kläppen och Åre har bäst parker i Sverigem I norge verkar trysil och hemsedal gryma...
jag har inte varit i norge och åkt skidor än...

Bästa parken!
Kläppen är svårslagen. Aldrig särskilt lång liftkö och kö vid hoppen (oftast finns ingen). Alltid nyshapad på morgonen. Enormt stor och stor valmöjlighet. Ofta grym personal. egen lift. Musik hela dagarna. Oslagbar helt enkelt.

Trysil är ju verkligen inte bra? Den är så utspridd och väldigt lite hopp och rails. Känns som dom bara är ute efter yta. För det är det ju. Visst finns det bra ställen där med. Men den är lååångt ifrån kläppen.

Bästa parken!
av de ställen jag vart på så är det trysil och kläppen!

hemavan har ju mindre hopp och rails än trysil..

Bästa parken!
Hamra i Tänndalen är helt ok. Riktigt schyssta hopp (även riiiiktigt stooora), stor valmöjlighet och oftast nyshapat. Inga liftköer är ju oxå ett stort plus! Sist jag var där fanns inga rails, men möjligt att det finns i år. Hopp finns så det räcker iallafall, och nästan alla är grymma!!

Bästa parken!
har inte varit på så många ställen men en sak med trysil är ju att stolsliften bredvid är SÅ JÄVLA SEG! annars var det en bra park...

Bästa parken!
ALLVARLIGT!? HUR KAN DU ÄNS SÄGA "förutom åre"? Dem har långt ifrån den bästa parken! I Sverige ÄGER kläppen stort och i norge vågar jag nästan säga att trysil gäller! Det är min åsikt!

Bästa parken!
de enda ja vet är att åre parken öppnar skitsent och är dåligt shapad... de kan gå flera dagar utan att dem pistar kickar å landningar !
har aldrig varit i kläppen men tydlgen så är det sverigest bästa park... whitemagic land ? vilket skämt, det är litet trångt å tråkigt !
men det här med favorit parker är ju upp till var och en, alla gillar ju inte samma typ av hopp... själv är ja svag för en riktigt bra corner :)

Bästa parken!
Kläppen har ja aldrig varit i eftersom jag inte varit så intresserad av skidor förän förra vintern typ, och jibbing visste ja inte vad de va förnå förän förra vintern...Men kläppen verkar riktigt bra och kungsberget ÄR bra...http://www.dreams.se/

Tillbaka
Topp