PanelKungen
Ny medlem
Bästa parken!
ja diggar branäs men den bästa är ju Trysil fan va fin den är men otroligt seg lift
det beror kanske på vilken tid på året man är där?, åk dit i februrari så ska du se att de finns en jävligt bra park uppe, jag gissar på att du va där mellan jul å nyår? eller lite senare?d4vv3 sa:det sägs att gesunda var bra blev grymt besviken när jag kom dit 2 hopp och 2 rails kallar man det äns park
??+??
Det må jag säga jeppe. Åker ofta som fan där och ska bil kul med bättre park.jeppenator sa:det beror kanske på vilken tid på året man är där?, åk dit i februrari så ska du se att de finns en jävligt bra park uppe, jag gissar på att du va där mellan jul å nyår? eller lite senare?d4vv3 sa:det sägs att gesunda var bra blev grymt besviken när jag kom dit 2 hopp och 2 rails kallar man det äns park
??+??
Deras park kommer blii sååååå fet iår, jag va me å designa!.. kan berätta att dom ska få in massa nya rails ett big air hopp å en sjuk corner!.. kom dit å ta ett åk om ni har vägarna förbi?
Hehe tidigare år har Tärnaby och även Hemavans "parker" sugit, aldrig några schyssta grejjer oftast säämst shapat, men i år kanske är en vändning vet ej...sikoj sa:Tärnaby Training Park (TTP) är en doldis uppe i norr...
kolla in www.park.skidhemmet.nu
håller me (okej jag har inte vart i nån anann park)hihi....jeppenator sa:GESUNDABERGET!!!
DEN PARKEN E UNDERBAR..
PROVE DEN I VINTER GRABBAR.. O TJEJER
ANNARS VET JAG INTE??
NON SOM BRUKAR VA I GESUNDA UTOM JA??
håller me!jeppenator sa:GESUNDABERGET!!!
DEN PARKEN E UNDERBAR..
ANNARS VET JAG INTE??
nää, du e nog helt ensam där tror jagjeppenator sa:GESUNDABERGET!!!
DEN PARKEN E UNDERBAR..
ANNARS VET JAG INTE??