Bästa parken!

Bästa parken!
ja bodde i norge 2 år och så vitt som jag fick veta så är norefjälls och trysils park de bästa, men hemsedal rekomenderar jag inte som parkåkning, alltför ensidig park

Bästa parken!
det sägs att gesunda var bra blev grymt besviken när jag kom dit 2 hopp och 2 rails kallar man det äns park
??+??

Bästa parken!
+Ashärliga hopp.
+inte mkt folk.
+Parken fixas till ordentligt och ofta.

-Småungarna som åker dit äger mig...:S

Kläppen e bäst!!

Bästa parken!
jag har varit i trysil ungefär 20 gånger och Hemsedal 3 gånger. Båda ställena har riktigt bra funparks. Det e svårt att säga vilken som är bäst:D

Bästa parken!
Jag måste säga att jag tycker att Kläppen har den bästa parken i Sverige. Den har egen lift och alltid sköna shapeade hopp. Klart den bästa.

Tandådalen säger många är bra men jag var där på jullovet och de var långt under min förväntan, sten hårda landningar och sönderkörda kickar.

Bästa parken!
Lätt RamundBerget!!! :D Så Jävla grymma hopp asså.. Dessutom bra variation.

Sedan har vi ju den egen gjorda Västansjö dream parken.. haha :P

Bästa parken!
kungsbergets park e bra men lite småhopp bara.ramundsbergets park sög hårt förra året iaf sjukk dåligt byggda hopp! kläppen verkar grymmt ska dit på påsk:D:D

Bästa parken!
d4vv3 sa:
det sägs att gesunda var bra blev grymt besviken när jag kom dit 2 hopp och 2 rails kallar man det äns park
??+??
det beror kanske på vilken tid på året man är där?, åk dit i februrari så ska du se att de finns en jävligt bra park uppe, jag gissar på att du va där mellan jul å nyår? eller lite senare?

Deras park kommer blii sååååå fet iår, jag va me å designa!.. kan berätta att dom ska få in massa nya rails ett big air hopp å en sjuk corner!.. kom dit å ta ett åk om ni har vägarna förbi?

Bästa parken!
jeppenator sa:
d4vv3 sa:
??+??
det beror kanske på vilken tid på året man är där?, åk dit i februrari så ska du se att de finns en jävligt bra park uppe, jag gissar på att du va där mellan jul å nyår? eller lite senare?

Deras park kommer blii sååååå fet iår, jag va me å designa!.. kan berätta att dom ska få in massa nya rails ett big air hopp å en sjuk corner!.. kom dit å ta ett åk om ni har vägarna förbi?
Det må jag säga jeppe. Åker ofta som fan där och ska bil kul med bättre park.
Jag praoade på wärdshuset typ v.7 och v..8 och då var den ganska skön. Då blev det typ första 720 för dig.

Bästa parken!
sikoj sa:
Tärnaby Training Park (TTP) är en doldis uppe i norr...
kolla in www.park.skidhemmet.nu
Hehe tidigare år har Tärnaby och även Hemavans "parker" sugit, aldrig några schyssta grejjer oftast säämst shapat, men i år kanske är en vändning vet ej...
Men kläppen äger juh sönder varenda park i Sverige alltid så j*vla schysst där!
Norge har jag inte någon anning om...

Bästa parken!
Jag måste hålla med den stora massan och säga att Kläppen har skönast park.
Skönt med musik, egen lift och fina hopp. Det enda den saknar är en bra corner...
Annars funkar väl Tandådalen rätt så bra.
Trysils park gillar jag dock inte alls, alldeles för lång backe och liften går i snigelfart tar väl en 20 minuter att komma upp.

Bästa parken!
Kläppens absolut

För övrigt fattar jag inte att folk kan säga Trysil, dålig park, alltså, hoppen var helt ok, railsen var hyfsade(bättre än kläppens) men å andra sidan var det extremt utspritt(dåligt) och framförallt, segaste liften ever. Nej, trysil var ingen höjdare. Tillbringar 4-5 veckor om året i Kläppen, där finns det något för alla:)

Bästa parken!
järvsö backen slår ju alla rekord speciellt i år då de lyckats få upp ett blått hopp, ett rött hoppp OCH ett svart hopp:D

höhö

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp