Bästa Parken?

Bästa Parken?
Den bästa parken jag varit i är helt klart åres.

Här finns det 3.5 olika linjer och 3 olika "parker"
Den första o den bästa är svartalinjen i bräcke sköna hopp, sköna rails.
röda linjen är också helt ok!

Sen finns det en grön linje i rödkullen, den är mycket bra för nybörjare.
två hyffsat små hopp, (man kan iaf lätt göra en 360) några plastrails o nån box.

Sen den sista "parken" finns i björnen!:)
Den är väldigt liten och mest till för småbarn.
Men det finns iaf ett hopp o nån plastrail.

Så åre är perfekt!

Bästa Parken?
jag tycker att gesundabergets park är så jä*la skön... har allt en park behöver... nåta rails å nåra hopp i olika storlekar.. ska förövrigt vara tävling där imorrn! kl:11.00
BE THERE

Bästa Parken?
Sen finns ju årets stora överaskning, Kungsbergets park.. den är superb! bra hopp för alla åldrar, olika svårighets grader and shiiit... så skönt..

Bästa Parken?
Tycker Ramundbergets park e stört skön.. har en massa olika grejjer, ngra lite udda, tex oktagon, och det e bra shapat mest hela tiden.. har inte kört i deras "skogspark" men den lär ju vara lite unik om inte annat..

Bästa Parken?
Jag tycker alla parker är riktigt bra i hela sverige..
MEn varför är ingen jävla skidanläggning kreativ när det gäller parker...

VI borde ta efer USA o bygga lite sjuka saker...

Och hur små är inte hoppen i sverige... ja var iåre på sportlovet och största där kanske var 17-18meters platå... kuuuuul men inte extremt... o kungs har typ 14-15 meters platå... Kläppen har iof ok... med sina omkring 20 meters platåer men varför inte dra upp typ ett JOI hopp som är öppet hela året... så alla riktgt galna fantaster får göra det dom vill...

AJa srry om jag klagar men ville bara säga det..

PEace

Bästa Parken?
Kungsberget tycker jag har riktigt skön park i år faktiskt, men som ovan nämnt så tycker jag att de kunde iaf ha ett lite större hopp

Bästa Parken?
europa har inga parker som kan mata sig med usa/canada, har har parkerna runt 50 personer som bara jobbar med att bygga pa parkerna. De forandras varge vecka och det finns alltid nagot nytt att lara sig. jag har dock inte akt park i sverige de senaste 4-5 aren sa jag ska inte domma ut det helt. Men det finns ju en anledning att manga av profsen ar i staterna o tranar.

- Jesper, Northstar, CA

Bästa Parken?
1. Mammoth Mountain
2. Breckenridge
3. X-games parken i Aspen
4. Kungsberget
5. Kläppen
6. Trysil
7. Hemsedal
8. Åre
9. Väsjöbacken
10. Ekholmsnäs

Bästa Parken?
Vi va i kungsberget me skolan i mars och jag blev riktigt förvånad över hur grym parken va. Åkte till idre med farsan nån vecka senare och parken där va ju värdelös jämfört med kungsbergets =)

Bästa Parken?
Trysils park är ganska go.

Är det nån som vet om det finns någon bra park i götaland, gärna i småland?

Bästa Parken?
mm och Kungsberget 4a efter Aspen, kanske skulle skicka in en ansöka om att få hålla X-games i Kungsberget nästa år

Bästa Parken?
Kläppen äger! Den variation och kvalitet på kickar och landningar finns det inte mycket av i sverige. Det finns en anledning till att den blivit vald till sveriges bästa park......den är det!

Senast ändrad:
Bästa Parken?
kläppens park var betydligt mkt bättre än åres park! iaf både 04/05 och 05/06!!
I åre ligger de olika linjerna lite utspridda. I kläppen ligger hela parken på ett o samma ställe (förutom juniorparken) och detta är mycket bra. Dels för att de e skoj o spana in andra som kör och dels för att det helt enkelt är smidigare!

Kläppens park äger Kungsbergets park HÅRT också :P !!

Bästa Parken?
Kläppens andra kick kan vara jobbig om man fegar på farten.....men som sagt var "smärta utvecklar". Har man tillräckligt med fart så är det en riktigt härlig flygtur! Platån brukar väl vara 15-20 meter med en riktigt bra landning efter.

Antar att det är "svarta linen" som diskuteras....

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp