Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag tror att kläppen har den grymaste parken i år i sverige ska till den på torsdag så då får vi se www.svensksnowboard.net/t1.asp?p=30732&x=1&a=72904 där har ni han ha det gött o om ni e sugna på att snacka lite skidor så kom in i våran irc kanal #skiordie , som ligger på quakenet.
kan du inte sätta ut lite kommatecken o punkter emellanåt? de e så svårt att läsa )
jag tkr åres park e ruggit skön. jag har bara vart där 1 gång o det var inte så kul! då kunde jag bara 360, 540 o 720!
annars har jag hört att kläppen är bra, har dock aldrig varit där...
white magic land e väll hyfsat, jag var där för 4 veckor sen o då var hoppen ruskigt hårda!
//hobbeone
klart bästa parken ligger i Kläppen!!!va där på sportlovet v. 9, parken slaktade allt jag sett tidigare i sverige!!!grymma features, typ som en rainbowbox, och trapazoidrail!!!
två doldisar som brukar ha bra parker är ramundberget och tänndalen...tänndalen har varit lite ojämna med sitt park-byggande på senare år och ramundberget brukar inte få upp det stora grejorna för rätt sent på säsongen men när de väl kommer igång så bygger de båda j*vligt bra parker...annars har hemsedal de bästa piperna jag någonsin har åkt i...(parken var skitbra den med!!!)
enligt mig så är björnirkes park jäkligt bra, pipen suger stenhårt men annars är parken helt OK. den är lagom för oss som inte sätter så avancerade trick än...
kungsberget park har varit otroligt bra i år.. underhåll varje dag.. pistningar i landningarna dag.. shapade kickar.. kolla deras hemsida....... kläppen och ramis också