Bästa parken

Bästa parken
jag tror att kläppen har den grymaste parken i år i sverige ska till den på torsdag så då får vi se :) www.svensksnowboard.net/t1.asp?p=30732&x=1&a=72904 där har ni han :) ha det gött o om ni e sugna på att snacka lite skidor så kom in i våran irc kanal #skiordie , som ligger på quakenet.

ha det

Bästa parken
kan du inte sätta ut lite kommatecken o punkter emellanåt? de e så svårt att läsa :))
jag tkr åres park e ruggit skön. jag har bara vart där 1 gång o det var inte så kul! då kunde jag bara 360, 540 o 720!
annars har jag hört att kläppen är bra, har dock aldrig varit där...
white magic land e väll hyfsat, jag var där för 4 veckor sen o då var hoppen ruskigt hårda!
//hobbeone

Bästa parken
klart bästa parken ligger i Kläppen!!!va där på sportlovet v. 9, parken slaktade allt jag sett tidigare i sverige!!!grymma features, typ som en rainbowbox, och trapazoidrail!!!

Bästa parken
Bräcke parken i åre är j*vligt skön....bästa pipen är väl den i tandådalen (av dom jag har åkt iaf)

Bästa parken
ÅRE!!! Ingen tvekan,
2 st. C-rail åt båda hållen ska komma lite fler rails senare.
sköna hopp, kinkade, raka och rollercoaster rail mycket mer

pipen suger

Bästa parken
två doldisar som brukar ha bra parker är ramundberget och tänndalen...tänndalen har varit lite ojämna med sitt park-byggande på senare år och ramundberget brukar inte få upp det stora grejorna för rätt sent på säsongen men när de väl kommer igång så bygger de båda j*vligt bra parker...annars har hemsedal de bästa piperna jag någonsin har åkt i...(parken var skitbra den med!!!)

Bästa parken
enligt mig så är björnirkes park jäkligt bra, pipen suger stenhårt men annars är parken helt OK. den är lagom för oss som inte sätter så avancerade trick än...

Bästa parken
Bästa parken finns ju på Norefjellet... vilka bigjumps de bruker ha der *cowabonga* som sagt så er bästa pipen i Tandådalen

Tillbaka
Topp