Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är väl ändå du som avgör om du behöver nya pjuck?KaitsuH sa:Takkar!
Jag skall checka de båda. Tar också mina gamla pjäxor med och frågar, vad tänker de om dem. Om de tänker, att jag behöver nya, så skall jag köpa nya.
Jag tyvärr förstår inget om skidpjäxor eller skidåkning, har åkt de sista 2? åren med brädor... Nu har jag några Salomon 120 Xmax som skidpjäxor, dom är mycket obekväma, men kanske kan dem lagas på något vis, eller inte. Men jag ville ha några mycket bekväma pjäxor för mestadels piståkning, med gå funktion, som är bra också för supning i apres ski krogarna.dallan sa:Är väl ändå du som avgör om du behöver nya pjuck?KaitsuH sa:Takkar!
Jag skall checka de båda. Tar också mina gamla pjäxor med och frågar, vad tänker de om dem. Om de tänker, att jag behöver nya, så skall jag köpa nya.![]()
Haha ok, mm pjäxan du har är smal, så har du en normal till lite bredare fot kan jag förstå om komforten inte är hundra. Gör som du tänkt helt enkelt, gå dit och visa upp fanskapen.KaitsuH sa:Jag tyvärr förstår inget om skidpjäxor eller skidåkning, har åkt de sista 2? åren med brädor... Nu har jag några Salomon 120 Xmax som skidpjäxor, dom är mycket obekväma, men kanske kan dem lagas på något vis, eller inte. Men jag ville ha några mycket bekväma pjäxor för mestadels piståkning, med gå funktion, som är bra också för supning i apres ski krogarna.dallan sa:Är väl ändå du som avgör om du behöver nya pjuck?KaitsuH sa:Takkar!
Jag skall checka de båda. Tar också mina gamla pjäxor med och frågar, vad tänker de om dem. Om de tänker, att jag behöver nya, så skall jag köpa nya.![]()