Bästa reatiden?

Jonas1988

Ny medlem
Bästa reatiden?
När är bästa reatiden i sport butiker på vinter utrustning?
Ska köpa mig skidor, pjäxor och kläder, men vägrar betala fullpris.

Bästa reatiden?
Det beror ju på om du vill ha något specifikt eller "vad som helst som är stor rabatt på"...

Bra tillfällen brukar väl i städer vara föregående års modeller i början på säsongen samt strax innan sportlov. På skidorterna är det under säsongens sista vecka/veckor.

Bästa reatiden?
Ska köpa allt från Scratch, skidor, kläder, googles..., ja rubbet! Vill givetvis pricka in rätt tid och göra det på en och samma gång ;)

Bästa reatiden?
Beror mycket på vädret, är det en bra skidvinter kan där enbart återstå udda storlekar och osäljbara produkter 1 månad före sportloven. Jag har gett upp försöken att hitta något på rea.

Pjäxor tycker jag det är dumt att snåla på, de skall man köpa i början av säsongen när butikernas lager är fyllda så att man får optimal passform till sina fötter.

Bra begagnade skidor och kläder i bra skick till bra priser finns det gott om här och på Blocket.

Bästa reatiden?
Jag gillar inte heller rea, men det blir sä jävla dyrt annars... Skidor kan man iofs köpa begagnat, men kläder och pjäxor skall vara nytt...

Bästa reatiden?
Nu kanske jag är partisk men då får det vara så! Jag är iallafall är ärligt själv stokad på alla priser på steepstore nästa vecka. Då går priserna från 55% rea ned till 60% på hela vinstersortimentet och det finns chans för riktigt billiga jackor och byxor.
/Jeppe

Snödjup

Tillbaka
Topp