Bästa Skid/Snowboard film

• Trådstartare Trådstartare The_Snarf
  • Start datum Start datum
T

The_Snarf

Guest
vilken är den bästa skid/snowboard filmen?

Senast ändrad:
EDIAS lär ju vara en av de fetaste. Claim är grym, In Deep är grym, Seven Sunny Days är grym. Finns en del. Och sen Blizzard Of Aaahs förstås, den får man ju inte glömma.

Va fan, 13 svar och ingen har nämnt Hot Dog – The Movie! "Yu may zki on that tzide OR on that tzide, but ztaay out of tze middle!!!" Helt episk :lol:

Senast ändrad:
Heinz_p sa:
Va fan, 13 svar och ingen har nämnt Hot Dog – The Movie! "Yu may zki on that tzide OR on that tzide, but ztaay out of tze middle!!!" Helt episk :lol:
Blev också chockad när jag scrollade genom svaren! MEN tillslut kommer det enda rätta svaret!

Heinz_p sa:
"Hey, Rudy, you can kiss my ass. Not on zis side and not on zat side, but right in zee meedle!"

PNyberg sa:
MrLarsen sa:
Iaf de 2 första delarna! MacIntosh del är rätt sjuk den med :P
McIntosh er jo alltid syk, men noen av de linjene i Todd Ligare's kickoff segment ja, er vel noe av det råeste jeg har sett på ski tror jeg..

Senast ändrad:
Tips på hyfsat ny film med stora-bergs-åkning? Ingen jävla jibbing! Helst inte ens BC-jibb men det brukar va svårt att undgå. Jag vill ha en fet stora-bergs-film med brantåkning bland klippor och rännor.

JockeSki sa:
Tips på hyfsat ny film med stora-bergs-åkning? Ingen jävla jibbing! Helst inte ens BC-jibb men det brukar va svårt att undgå. Jag vill ha en fet stora-bergs-film med brantåkning bland klippor och rännor.
Out of the shadows - Dendrite studios. Fett bra!
Annars är nya TGR rullen One for the Road väldansväldans bra! :)

Edit: Ska även lägga med All I Can. Ruskigt bra, är vad den är!

haha det ska vara old original - jag röstar på Seven Sunny Days!

brädfilm - picture this / analog moving picture project

Senast ändrad:
phhille026 sa:
haha det ska vara old original - jag röstar på Seven Sunny Days!

brädfilm - picture this / analog moving picture project
OLD?? SSD gammal? Jag tror isf att Happy Days eller Focused ingår i gamla filmer.
Eller för den delen Free Radicals 1.

Tillbaka
Topp