Bästa skidfilmen?

Bästa skidfilmen?
Förra året tyckte jag att level 1 REALTIME var bäst.

I år har jag sett Level 1 turbo, Get lucky, Such is life, theory 3 journal, PBP reasons.

Så i år tycker jag att turbo och reason är på delad första plats. Men jag var lite besviken på turbo för den hade inte samma sköna känsla som realtime.

Dock har jag inte sett CLAIM men tror att den är grym.

Bästa skidfilmen?
Teddybear crises är nog bland de bästa skidfilmerna som har gjorts !
Har inte tittat på så många utav årets filmer men turbo är riktigt bra !!

Bästa skidfilmen?
jag tycker seven sunny days.

en suverän blandning av puder och park och riktig bra dokumentär bland många bra skidåkare bla, Jon olsson, Sammy Carlson och Colby James West...

Bästa skidfilmen?
sorry gubbar men det finns bara ett rätt val här: LONG STORY SHORT, av level 1.
den står sig ricktigt bra mot dagens filmer också även fast den släpptes för typ hundra år sedan. corey vanular del är helt sjuuuk där. typ ända filmen utan non big moantan också.

Bästa skidfilmen?
Realtime och Idea är de bästa jag sett. Realtime har ju en av de mest namnkunniga lineups jag sett med Mike Hornbeck,Mike Clarke, Wallisch,Steele Spence, Vanular, Ahmet Dadali mfl.

Realtime lever mycket på känslan. Den enorma airtimen i BC-hoppen och den underbara stilen på Pollard och kompani. Sen är det ju aldrig fel med en puderorienterad film som håller tiden ut.

Bästa skidfilmen?
happy days som lu-crabber skriver är väl en av dom bästa skidfilmerna igenom tiderna..

men den bästa av alla oldschool filmer (om man får kalla några år gamla filmer det), är enligt mig poorboys film Ready Fire Aim. Helt galen känsla igenom hela filmen! sjukt bra åkning och redigering!! sinnessjukt bra

på senare år är de väl Realtime, Enjoy och turbo som ligger i topp!

men den gamla godigen Yearbook kommer alltid ha en skriven plats i mitt hjärta den också! hahaha

finns så sjukt mycket bra filmer, går nog inte att utnämna den igenom tidernas bästa filmen.. men där har du mina favouriter iallafall :)

Bästa skidfilmen?
Dom gamla PBP klassikerna som Happy dayz eller Propaganda är riktigt sköna.

Men på senare år måste jag säga att Long Story Short är outstanding!

Bästa skidfilmen?
Jag får nog banne mig hålla med jeppenator. Ready fire aim.
vad gäller jibbrullar gillade jag forward något enormt också. kan väl ha med att dom kraschade ruggigt hårt i den om jag inte minns fel. dock år och dar sedan ajg såg den. och ljuvlig musik!

Bästa skidfilmen?
top 10 listan!

1.turbo
2.slamina
3.enjoy
4.idea
5.yeah dude
6.claim
7.seven sunny days
8.realtime
9.such is life
10.get lucky