Bästa skidlåten

• Trådstartare Trådstartare Spindoctor
  • Start datum Start datum
S

Spindoctor

Guest
Bästa skidlåten
Tjena!

Vilken är den bästa skidlåten?

Själv kan jag föreslå låtar som "Evil Eye" med Fu Manchu, "Sell Me" med Frankie Machine, "Cyber Christ" eller "Swell" med Pivit och "If I Had My Way" med Turned Down. Den sista ska ni ladda ner. Han sjunger värdelöst och trummorna är i otakt, men låten är skitskön ändå.

NoFX och Hi Standard är roliga band också.

Bästa skidlåten
"Privelige" med Pillan aer ju annars en skit bra slinga. nae, allvar. lite Peps Persson har ju aldrig gjort naagon ledsen. lyssna paa vad du vill.

Bästa skidlåten
Temperedcast - supernatural ride rockar riktigt bra...
Guano apes - open your eyes e åxå stabil
Svullo - för fet för ett fuck e åxå mycket underskattad...

Bästa skidlåten
Vid lugn cruising i puder är det helt klart
teddybears - ahead of my time eller
dr alban - no coke som gäller.

Vill man istället att det ska gå riktigt fort bör man välja
blur - song 2,
smashing pumpkins - lucky 13 eller
nirvana - smells like teen spirit.

Ska man däremot vara laglig och använda icke brända skivor är ramones - anthology eller
smashing pumpkins - greatest hits-rotten apples
att rekomendera.

Om inget av detta passar är det ju faktiskt så att all musik är bra på hög volym.

Bästa skidlåten
Men vad snackar ni om det som gäller i backarna är ju METAL det är det ända jag har i lurarna när jag jibbar!!!
Bra band är tex: Iced earth, Maiden så klart, Helloween, GammaRay, Blindguardian och andra Heavy prylar.

Man åker bättre te Metal det är klart!!!

Bästa skidlåten
Jag säger bara "Walk" och "Cowboys from hell" med Pantera...de e grejer de!! Annars så funkar ju Korn och System of a down bra oxå!!!

Bästa skidlåten
Måste hålla med om att det nog e Metal och då framför allt Iron Maiden som gäller just nu. Jag skulle nog helst sätta på live versionen av Blood Brothers från Rock in Rio. Den sporrar en som bara den.

annars e lite mer punkrockiga alternatvi helt ok, Blood for blood - Livin" in exile skulle jag gärna ha i öronen när jag susar ner för nåt snötäckt berg.

Bästa skidlåten
Är det bara jag, eller har den här frågan varit uppe förut? Hursomhelst, jag tycker den börjar bli lite tjatig... Okej att musik, tillsammans med skidåkning, är det bästa som finns men det finns en gräns...
För att inte göra folk besvikna kommer i alla fall ett litet bidrag: System Of A Down. Sjukt bra.

Rock On!

Bästa skidlåten
En nytt gyllene förslag till skidlåt: The Kristet Utseende - Quinna.
Observera att texterna ska tas med en näve salt, minst lika stor som min.

Rock on!

Bästa skidlåten
Jag tycker inte att man ska lyssna på musik medans man åker bräda (eller för den delen skidor), men däremot efter och innan så snurrar Finley Quaye eller Sublime med fördel i stereon.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp