Bäste Skidåkaren?

Pon_tus

Ny medlem
Bäste Skidåkaren?
Tjena vem tycker ni är den bäste skidåkaren?
Jag tycker nog att det är JAG och Tanner som e snäppet vassare än resten just nu men vad tycker ni?

Bäste Skidåkaren?
Eftersom frågan var vem som e bäst så kan man ju säga lite vad som helst eftersom där finns så mycket att vara bäst på.
Men enligt min mening så e Shane McConkey den som är bäst.

För övrigt så anser jag att långt hår e fint.

Bäste Skidåkaren?
Body Miller i pisten och Kaj Zackrisson i off-pisten (sedan finns ju andra fräna åkare som Seth och Shane. Men är man svensk så är man :P. Dessutom åker han mer kompakt än Seth och Shane medan dom åker lite roligare). Jibbare skulle jag vilja säga att Bästa i världen är svårt Tanner vinner massa tävlingar och är väldigt spektakulär att se. Jon McMaurray har mkt som jag ser signatur trick och är därför oxå spexig. Men skönast åkstil tycker jag att Eric Pollard har, väldigt smooth. I europa så är det svårt men om ngn så är det väl. Han ser alltid ut att ha kul som fan att göra sitt och så har han så KLOCKrena landningar. Märks knappt att han har gjort ett stort hopp när han åker från landningen.

Så tycker ja iaf.

Bäste Skidåkaren?
BillyBobby åker stort, riktigt riktigt stort!! De som sett hans linjer ner för Bec des Rosses i Verbier hajar vad jag menar...

Bäste Skidåkaren?
Hugo "no crash" Harrison, Jon "cafe opera" Olsson, Seth "backflip" Morrison och Eric " jag tar mina prophets och åker switch i 3 meters puder någonstans i ryssland" Pollard
Så e de! :D

Bäste Skidåkaren?
Att utse en åkare till "den bäste" kan kännas ganska patetiskt då det förmodligen inte finns något trick eller någon grej som bara en skidåkare är helt ensam om. Kanske temporärt, men över ett större tidsperspektiv kommer alltid någon annan att hoppa högre, åka fortare eller vara ballare på något annat sätt.

Att kora den person som har betytt mest för skidåkningen är dock mer realistiskt...

Senast ändrad:
Bäste Skidåkaren?
Jon Olsson är ju jäkligt bra på både extremt och jibbing.

Annars är Shane grym på Ex, och T Hall på Ji!

Thats!

Bäste Skidåkaren?
"SV: Bäste Skidåkaren?
Av: Nojlas online Datum: 2005-09-02 10:43:52

Att utse en åkare till "den bäste" kan kännas ganska patetiskt då det förmodligen inte finns något trick eller någon grej som bara en skidåkare är helt ensam om. Kanske temporärt, men över ett större tidsperspektiv kommer alltid någon annan att hoppa högre, åka fortare eller vara ballare på något annat sätt.

Att kora den person som har betytt mest för skidåkningen är dock mer realistiskt, och vem passar bättre där än Glen Plake? Killen har ju vigt sitt liv åt att förmedla skidglädje istället för att visa upp sig och tjäna pengar."

Jo det har du rätt i. Men då skriver du till fel tråd då denna handlar om vilken man själv tycker är bäst. Denna ämne göra att det kan bli lika många svar som inlägg. Jag kan ju tycka att jag är världens bästa åkare och inget kan säga att jag har tycker fel eftersom jag som tycker det. Det är ju enskilt.

Bäste Skidåkaren?
Glen Plake är kanske inte bäst men det är svårt att definera bäst när det gäller skidåning. Plake är iallafall COOLAST!!! Minns tiden då vi gjorde plakegrabs i bigjumpet i bydalen. Höll inte särskilt länge

Bäste Skidåkaren?
Jibbers o ch posörer har ni som förebilder ser jag ...
Eric Pehota säger jag

Bäste Skidåkaren?
Nej nej nej.. ni har fått allt om bakfoten det är vår granne i väst Frodde Gronvold som är bäst alla kategorier!!!!!

Bäste Skidåkaren?
Om Scott Hibbert skulle sätta allt han provade så skulle han nog ligga i toppen. Alla som sett Forward vet vad jag snackar om.

Bäste Skidåkaren?
Finns så grymt många med skön stil s jag vill inte ens välja någong jag anser vara bäst. Men stora delar av dynastars team är i stort sett sjukt och jacob wester slår aldrig fel

Bäste Skidåkaren?
finns ju på tok för många för att säga vilken som är bäst.. skönast stil har enligt min mening Jacob Wester.. fast det ser ju en smula kaxigt ut när Eric Pollard åker fakie i puder..

Tillbaka
Topp