Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är du säker på det? köper man där så slipper man ta med sig grejerna dit på planet..Victors sa:köp på conrad innan ni sticker över till nordamerika, det tjänar ni på.
Är du säker på det? köper man där så slipper man ta med sig grejerna dit på planet..Victors sa:köp på conrad innan ni sticker över till nordamerika, det tjänar ni på.
Sparar menar du antar jag. Men jag skulle hellre köpa i Whistler då man har möjlighet att få testa lite innan man köper samt att man kan få direkt hjälp om ngt skiter sig. Dessutom så kan man deal till sig bra priser på de flesta affärerna. Snacka med grabbarna på Glacier Shop...dom brukar då kunna dra av en del på prislappen.Victors sa:köp på conrad innan ni sticker över till nordamerika, det tjänar ni på.
Man kan knappast jämföra den amerikanska dollarns uppgång med den Kanadensiska!stohl sa:På British Airways är faktiskt gratis att ta med dig ett skidfodral...![]()
http://www.britishairways.com/travel/bagsport/public/sv_se
Men jag skulle handla i Sverige för just nu är inte dollarn den billigaste, varken i Kanada lr Usa!