BCjibb skida

BCjibb skida
Jarle sa:
PNyberg sa:
kodos sa:
Koppen: Jo jag såg det på TGR! Mailade skistore.se och fick det här svaret:

Vi har beställt in Radict till butiken så inga problem. Vi jobbar för fullt med siten och kommer släppa skistore 10/11 tidigt i september. Leverans från Nordica till oss är preliminärt runt 15 september men det kan som alltid dyka upp lite senare.

Rekommenderat utpris från Nordica på Radict är hela 8500:-. Det kommer inte vara så högt pris hos oss men inte klart ännu exakt hur mycket.

mvh Fredrik // Skistore.se
Gillar verkligen grabbarna på skistore.se. Alltid sjukt trevliga vare sig man är där för att köpa nytt eller bara snacka lagg :)
Jepp, grymt bra service och trevliga anställda. Sällan man får vänta mer än någon timme på svar på mail osv med. Dåligt bakishäng dock, en parkbänk utanför butiken till dagen efter Free Radicals önskas tills i år om ni läser detta grappar :P
Haha..nöjer du dig med en (1) parkbänk? Säg en skön soffa så är jag game! :)

BCjibb skida
PNyberg sa:
Jarle sa:
PNyberg sa:
Gillar verkligen grabbarna på skistore.se. Alltid sjukt trevliga vare sig man är där för att köpa nytt eller bara snacka lagg :)
Jepp, grymt bra service och trevliga anställda. Sällan man får vänta mer än någon timme på svar på mail osv med. Dåligt bakishäng dock, en parkbänk utanför butiken till dagen efter Free Radicals önskas tills i år om ni läser detta grappar :P
Haha..nöjer du dig med en (1) parkbänk? Säg en skön soffa så är jag game! :)
Haha, efter förra årets så låter en soffa, syrgasmask och en hink inte helt fel... Hinken lär väl inte behövas men det kan ju kännas tryggt både för mig och personalen om den finns där

Tillbaka
Topp