weeone
Ny medlem
Beg.liftkort, boende i st anton?
Har hört att det är många som åker hem efter halva säsongen..
..o i så fall kan man kanske köpa ett begagnat av de som drar sig hemmåt?
Åker ner den 4e februari, o kan passa på att fråga om det är någon som är sugen på att dela boende där nere då?!
...
..o i så fall kan man kanske köpa ett begagnat av de som drar sig hemmåt?
Åker ner den 4e februari, o kan passa på att fråga om det är någon som är sugen på att dela boende där nere då?!
...