Beg.liftkort, boende i st anton?

weeone

Ny medlem
Beg.liftkort, boende i st anton?
Har hört att det är många som åker hem efter halva säsongen..
..o i så fall kan man kanske köpa ett begagnat av de som drar sig hemmåt?

Åker ner den 4e februari, o kan passa på att fråga om det är någon som är sugen på att dela boende där nere då?!

...
 
Beg.liftkort, boende i st anton?
halla
vet du om noe bosted? Vi er to norske gutter som skal ned til uka og fra og med 3-4 feb trenger et sted å bo rundt st anton. setter ingen krav til standard.

Marius
marius_ml@hotmail.com
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp