begå självmord?

vougga

Ny medlem
begå självmord?
Har ni tittat ut genom fönstrena era? Sämsta tänkbara väder, och det ser ut att hålla i sig en bra bit in i januari.
Funderar starkt på att begå självmord- Inge snö inge liv.

begå självmord?
Måttligt osmaklig rubrik...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är bara Freerides medlemmar och SJ som är säkra på att det inte kommer någon snö alls under vintern...

begå självmord?
Tompan14 sa:
Måttligt osmaklig rubrik...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är bara Freerides medlemmar och SJ som är säkra på att det inte kommer någon snö alls under vintern...
Du glömde SL, de brukar vara väldigt övertygade de också!

begå självmord?
+7 och regn är väl inga problem... En tur med cykeln, "urban skiing" på rails eller liknande, sk8/agr3ssive för att toppa försäsongsträningen! Det är bara att välja och njuta! ;-)

begå självmord?
Fascinerade att något så uselt som sthlms backar/trappor? är så saknat?

vougga: det börjar bli ett stående inslag med dina domedagsprofetior

begå självmord?
Om snön möjligtvis någon gång runt år 2062 inte kommer att finnas mer så har jag en plan på att täcka alla Åres backar, park och offpist med konstgräs och låta ''snökanonerna'' spruta ut vatten blandad såpa istället. Någon som är med mig? :)

begå självmord?
Jp-95 sa:
Om snön möjligtvis någon gång runt år 2062 inte kommer att finnas mer så har jag en plan på att täcka alla Åres backar, park och offpist med konstgräs och låta ''snökanonerna'' spruta ut vatten blandad såpa istället. Någon som är med mig? :)

borde kunna bygga lite större sånna här, också har man infällda hopp och landningar osv i mattan som fäller ihop sig när den åker in där uppe och ut sig när den kommer ut där nere! :P

begå självmord?
Jp-95 sa:
Jag börjar spara veckopengen redan nu!

begå självmord?
Vem har sagt att jag åker i stockholm?
Har ni 70-talistälskande puderåkare tagit en titt på hur det ser ut i övriga landet?

begå självmord?
vougga sa:
Har ni 70-talistälskande puderåkare tagit en titt på hur det ser ut i övriga landet?
Jag är iof 80-talist men åkte i ganska trevlig snö för en dryg vecka sen i Ramis. För att vara första helgen i december är det klart bättre än förra året vid samma tid iaf...

begå självmord?
vougga sa:
Har du pvcplaströrsåkande yngling tänkt på att ifall du kan tänka dig att resa så finns det snö?

begå självmord?
Såg detta just från Arctic elements.
Kan det stämma? Mest snö på 108 år?
Synd att det är mörkt som i en kolgruva denna tid på året.

"Lots and lots of snow!
Winter is really here to stay in Riksgränsen. The area has received much more snow than usual this time of year. In fact more snow than in the past 108 years! That means around 1,5 meters in the lower regions, and most likely a whole lot more in the higher altitudes!"

begå självmord?
Primary sa:
Jp-95 sa:

borde kunna bygga lite större sånna här, också har man infällda hopp och landningar osv i mattan som fäller ihop sig när den åker in där uppe och ut sig när den kommer ut där nere! :P
Det här är en sjukt bra idé och med Mjogaryd ihop sparade veckopengar så kommer detta en vacker dag bli verklighet!

begå självmord?
Tillbaka
Topp