Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du glömde SL, de brukar vara väldigt övertygade de också!Tompan14 sa:Måttligt osmaklig rubrik...
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är bara Freerides medlemmar och SJ som är säkra på att det inte kommer någon snö alls under vintern...
Ja, lite samma mentalitet som folket runt omkring mig som går och klagar på att det är kallt, mörkt och snöigt på vintern. I Sverige.Reine sa:Eller flytta
Haha klockren!Reine sa:Eller flytta
Jp-95 sa:Om snön möjligtvis någon gång runt år 2062 inte kommer att finnas mer så har jag en plan på att täcka alla Åres backar, park och offpist med konstgräs och låta ''snökanonerna'' spruta ut vatten blandad såpa istället. Någon som är med mig?![]()
Jag börjar spara veckopengen redan nu!Jp-95 sa:Om snön möjligtvis någon gång runt år 2062 inte kommer att finnas mer så har jag en plan på att täcka alla Åres backar, park och offpist med konstgräs och låta ''snökanonerna'' spruta ut vatten blandad såpa istället. Någon som är med mig?![]()
Jag är iof 80-talist men åkte i ganska trevlig snö för en dryg vecka sen i Ramis. För att vara första helgen i december är det klart bättre än förra året vid samma tid iaf...vougga sa:Vem har sagt att jag åker i stockholm?
Har ni 70-talistälskande puderåkare tagit en titt på hur det ser ut i övriga landet?
Har du pvcplaströrsåkande yngling tänkt på att ifall du kan tänka dig att resa så finns det snö?vougga sa:Vem har sagt att jag åker i stockholm?
Har ni 70-talistälskande puderåkare tagit en titt på hur det ser ut i övriga landet?
Ja du i norrbotten är backarna i gång sen länge =) Men japan är ju bara runt knutenGustavTman sa:I feel you bro Stockholm
Är förjävligt måste fan flytta snart till typ Japan eller något snörikt ställe
Underligt att nästan halva urban åkningen i Level1s Partly Cloudy spelas in i just stockholm när det är så uselt härJL76 sa:Fascinerade att något så uselt som sthlms backar/trappor? är så saknat?
Urban, är han känd eller?muchgoodjibb sa:Underligt att nästan halva urban åkningen i Level1s Partly Cloudy spelas in i just stockholm när det är så uselt härJL76 sa:Fascinerade att något så uselt som sthlms backar/trappor? är så saknat?![]()
Det här är en sjukt bra idé och med Mjogaryd ihop sparade veckopengar så kommer detta en vacker dag bli verklighet!Primary sa:Jp-95 sa:Om snön möjligtvis någon gång runt år 2062 inte kommer att finnas mer så har jag en plan på att täcka alla Åres backar, park och offpist med konstgräs och låta ''snökanonerna'' spruta ut vatten blandad såpa istället. Någon som är med mig?![]()
borde kunna bygga lite större sånna här, också har man infällda hopp och landningar osv i mattan som fäller ihop sig när den åker in där uppe och ut sig när den kommer ut där nere! :P
http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Urban_BäckströmJL76 sa:Urban, är han känd eller?muchgoodjibb sa:Underligt att nästan halva urban åkningen i Level1s Partly Cloudy spelas in i just stockholm när det är så uselt härJL76 sa:Fascinerade att något så uselt som sthlms backar/trappor? är så saknat?![]()