Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, det kan finnas skidor som är hur välvårdade som helst och kan kosta någon tusenlapp under priset i butik.lazzzzy sa:ja men säg en skida som är använd 2 säsonger
ca 3500 krlinder sa:"Beror på hur använd skidan är."
Ne men för att vara seriös... 2 säsonger kan vara allt från 5 dagar till 200 dagar ... Dessa dagar kan vara 100% park eller 100% pist... ett par skidor som är railade med i 5 dagar har nog jämförelsevis sämre stålkanter än ett par välvårdade skidor som gått 200 dagar enbart pist.
Vad har du för budget? Du kan få nya från tyskland snorbilligt...
Du är som min son, han åker på billiga lagg för han kör precis överallt så dom ser ut som skit, har pratat om att köpa ett par Line SFB junior till honom, kan ju va något för dig med att köra puder med oxå.lazzzzy sa:Är 150 cm lång väger 40 kg och har innan bara åkt pist men nu har jag provat parken och bestämmt mig för att börja åka mer där själv anser jag att jag är en medel god åkare
Då tar han ju hellre STH ALLA DAGAR i veckan.linder sa:För ca 3500kr kan du välja rätt många olika kombinationer på sport-conrad
ett av många exempel är Salomon Suspect + Marker griffons + frakt = ~3400kr
Surfa in på sport-conrad och titta själv
Börja med att välja bindning, jag skulle rekommendera några av dessa...
Marker Griffon eller STH 12 Driver, Atomic FFG 14
Sedan när du ska välja skidor så ser du det kompletta priset, lägg sedan till 25€ i frakt så har du det kompletta priset![]()
Varför?Gurra sa:Då tar han ju hellre STH ALLA DAGAR i veckan.