Behov!

z0mbie

Ny medlem
Behov!
vet ej var jag ska lägga den hära tråden.. men.men
I den första sugerhill filmen har för mig den hette så, finns det en låt som heter small big city eller något sådant!!
eller något med whisky!!
inte vet ja..

SNälla någon som kan gå igenom den gammla goda filmen och ta reda på låten åt mig?!
har slarvat bort min...

Behov!
skriv bara in på google "small big city whisky lyrics" så kommer låten upp om dom orden finns med i låten... good luck

Behov!
milloffen sa:
skriv bara in på google "small big city whisky lyrics" så kommer låten upp om dom orden finns med i låten... good luck
har gjort det, vet vad låten heter nu, men finns inget stället att hitta den på webben elelr någonstans för nedladdning!

Heter: Small Town City Lights med Sonny Black

Behov!
z0mbie sa:
milloffen sa:
har gjort det, vet vad låten heter nu, men finns inget stället att hitta den på webben elelr någonstans för nedladdning!

skriv in "Small Town City Lights Sonny Black torrent" i google så kommer det upp något album osm innehåller den låten som man kan ladda ner, om det finns en sån torrent...

Behov!
milloffen sa:
z0mbie sa:
milloffen sa:

skriv in "Small Town City Lights Sonny Black torrent" i google så kommer det upp något album osm innehåller den låten som man kan ladda ner, om det finns en sån torrent...
ni tror inte jag har testat det MESTA?!

Tillbaka
Topp