behöver hjälp med film val ?..

JAAC

Medlem
Någon som har sätt nån av de nya filmerna , Magic movie , Enjoy , Seven sunny days eller Yea dude ?
skulle vilja veta om ni rekomenderar filmerna ?

gillar mer jibb än puder

Senast ändrad:
ja skulle ta seven sunny daays för trailern på den va bra!!!!,,,,, Men du kanske borde skriva att du vill ha jibb, elr puder!

Du får ta och vänta ett tag då ingen av filmerna är släppta än, då är det inte så lätt att rekomendera någon...

Magic moves helt klart. Field productions gör klockrena filmer me mycket känsla enligt mig allafall..

Senast ändrad:
joo tycker också Enjoy och magic har bäst trailer , Seven sunny days verkar vara så mycket puder i ...

Senast ändrad:
ssd verkar tråkig. precis som MSP har varit sedan yearbook. helt ointressant redigering och alldeles för likt år efter år. undantaget som bekräftar det är simon dumonts pipe-del i förra årets rulle. den är sjukt bra redigerad o det är sjukt skön åkning! men utöver den så känns MSP lite... njaaaaa... i alla fall för mig.

jag har faktiskt inte sett push , eller nån annan hel MSP rulle, men trailerna till deras filmer känns jävligt bra redigerade å fresha å så , men somsagt, jag har aldrig sett nån hel film så jag vet inte om det håller .. verkar lite långdraget å lite väl mkt puder ., annars nice . ;D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp