sjostrom988
Ny medlem
Behöver jag wide bräda till dessa boots?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okej tack så mycket! Men du tror alltså att ddt funkar?dahlarn sa:Det beror på om du tycker att det funkar, det ser ut som att du kommer kunna göre en ganska djup sväng. Själv tycker jag att det är värdelöst att inte kunna svänga ordentligt så därför förespråkar jag wide.
Har tagit 2 nya bilder nu så du får gärna kolla dom och avgöraDoughboy sa:Lite svår vinkel att avgöra ifrån. Ta gärna en bräda rakt underifrån så at man ser hur mycket tån sticker ut. Tycker dock att det ser rätt ok ut men som sagt lite svårt att avgöra.
Okej tack! Ska kolla om det går:DDoughboy sa:Det är nog lite väl mycket. Jag skulle inte acceptera så mycket överhäng. Det ser dock ut som att det knappt är något överhäng på hälen. Om du har möjlighet skulle du flytta bindningarna lite mot hälkanten så att överhänget på tåsidan minskar. Du svänger aldrig så djupt på hälsidan som på tåsidan så det gör inget om hälen hänger över lite mer än tån.
Okej! Fixar det när jag är hemma :DDoughboy sa:En bild rakt underifrån från lite håll så att man ser både tå och häl skulle vara bra.
Tack så jättemycket! Blev lite orolig eftersom jag åker till Italien på sportlovet. Någon som vet hur det är i dolomiterna (Canazei) ?Doughboy sa:Jag tycker faktiskt att det ser helt ok ut. Om du inte är en person som vekligen carvar dina svängar hårt så kommer det där att funka utmärkt!