Behöver ni boende i Fernie mars-april?
Vi är 4 st som ska till Fernie januari till februari.
Vi har insett att det är väldigt svårt att hitta boende för bara två månader, så vi tänkte
om det är några som behöver boende mars till april så kan vi hyra lägenheten hela skidsäsongen
och slipper därmed allt krångel!
Om det låter intressant kan ni skriva här eller maila till reglementet@hotmail.com
Skriv gärna önskemål såsom läge, storlek, pris, när ni vill vara där osv så kan vi
jämföra och hitta något som passar båda grupper.
/Marcus
Vi har insett att det är väldigt svårt att hitta boende för bara två månader, så vi tänkte
om det är några som behöver boende mars till april så kan vi hyra lägenheten hela skidsäsongen
och slipper därmed allt krångel!
Om det låter intressant kan ni skriva här eller maila till reglementet@hotmail.com
Skriv gärna önskemål såsom läge, storlek, pris, när ni vill vara där osv så kan vi
jämföra och hitta något som passar båda grupper.
/Marcus