Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fan va du är duktig på att göra reklam då. du har typ postat samma inlägg i 6 andra trådar. Så bryter du väl mot regel 1.4?Spliffy sa:Jag säljer Talltees i storlekarna XLT och 2XLT
Den största är 88cm lång och 64cm bred.
Jag har mitt märke "RUOK" med egna designer och tryck. Dessa tar jag 300 spänn för.
Sen kan jag även göra custom-tryckta talltees för den som vill ha en unik tisha med exempelvis sitt namn på röven etc. Då blir det lite mer jobb och jag tar 400 för dessa.
Peace
/Spliffy
Kom på det sen också :/ Inte meningen att verka spammande men det är ju faktiskt svar på topic, och jag säger bara vart man kan få tag på dem, utan att använda ordet topstreetwear...E-Rockner sa:fan va du är duktig på att göra reklam då. du har typ postat samma inlägg i 6 andra trådar. Så bryter du väl mot regel 1.4?Spliffy sa:Jag säljer Talltees i storlekarna XLT och 2XLT
Den största är 88cm lång och 64cm bred.
Jag har mitt märke "RUOK" med egna designer och tryck. Dessa tar jag 300 spänn för.
Sen kan jag även göra custom-tryckta talltees för den som vill ha en unik tisha med exempelvis sitt namn på röven etc. Då blir det lite mer jobb och jag tar 400 för dessa.
Peace
/Spliffy
jag tror att han har hittat sina tröjor nu, tråden är 10 månader gammalLaxiss sa:ja som dom andra TOPSTREETWEAR.COM<3!