Bergsguide Champoluc

EbbaD

Ny medlem
Hej! Jag och en vän åker till Champlouc första veckan i februari och vi letar efter en bergsguide för lite offpist/puderåkning. Någon som har ett tips på namn eller företag? Vi är erfarna åkare.
Hälsningar
Ebba

oojken123

Ny medlem
Hej! Jag och en vän åker till Champlouc första veckan i februari och vi letar efter en bergsguide för lite offpist/puderåkning. Någon som har ett tips på namn eller företag? Vi är erfarna åkare.
Hälsningar
Ebba
Hej,
Vi är två kompisar som åker till Champoluc på lördag 1/2. Söker också guide och vi kan tänka oss ansluta till ett annat sällskap för att dela på kostnaden.

MVH
Rikard och Peter

EbbaD

Ny medlem
Hej,
Vi är två kompisar som åker till Champoluc på lördag 1/2. Söker också guide och vi kan tänka oss ansluta till ett annat sällskap för att dela på kostnaden.

MVH
Rikard och Peter
Hej!
Vi har kollat upp en guide men vi behöver vara minst 5 st, vill nu köra med oss och så hittar vi en till? kostar 60 euro per/pers.

/Ebba

oojken123

Ny medlem
Hej!
Vi har kollat upp en guide men vi behöver vara minst 5 st, vill nu köra med oss och så hittar vi en till? kostar 60 euro per/pers.

/Ebba
Hej Ebba,

Vi är intresserade. Hoppas på en femte intresserad. Varför måste man vara fem förresten?

Fundera på att starta en Messengergrupp för detta.

//Rikard Pettersson

oojken123

Ny medlem
Hej Ebba,

Vi är intresserade. Hoppas på en femte intresserad. Varför måste man vara fem förresten?

//Rikard Pettersson
Hej Ebba,

//Rikard Pettersson
Hej Ebba,

Jag skickade ett PM till dig med mina kontaktuppgifter

//Rikard

Senaste inläggen

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp