Beslutsångest angående färg på byxor (Norröna)

wirren

Ny medlem
Hej!

Jag har köpt en Norröna Lofoten jacka ( Your text to link here... ) och har nu lite beslutsångest om jag ska köpa de blå byxorna som är på samma bild eller om jag ska satsa på ett par svarta.

Det blå är ju jäkligt snygga till jackan tycker jag, de svarta funkar också bra har provat båda till jackan. Men man kanske tröttnar lätt på de turkosa eller vad tror ni? Fördel med de svarta är ju också att man kanske har större användning för dem ifall man byter jacka sen eftersom svart passar till (allt?) :)
Meeeen.....

Vad skulle ni ha kört på? :)

Blå!

Svart är jättetråkigt till allt. Turkosblått funkar däremot ypperligt till allt.

Blå!

Och om du skulle tröttna och måste ha ett par svarta så kan man hitta dugliga svarta byxor under tusen lappen!

Hej,
Själv har jag tvärtom, blå jacka (Too Blue) och pantsen orange-röda med blå dragkedjor som matchar jackan. Hur bra som helst. Aldrig mera svart, boring som tusan, och majoriteten har det... Coolt med färg i puderåk/bilder.

gå for blå bukse:)
som andre har sagt, det er veldig kjedeligt med svart bukse, man ser freshere ut med lite färg :)

Snyggt med färg! Kör själv på gröna lofoten nedtill, fast jag har en svart jacka...

Tillbaka
Topp