Beslutsångest, vilken tjejbräda ska ja köpa?!

• Trådstartare Trådstartare AnnaSpanna
  • Start datum Start datum
A

AnnaSpanna

Guest
Har en freeride bräda nu o tänkte behålla den... men ja vill ha en annan som ja
kan jibba lite med. SÅ ja ska köpa en till.. funderar på en Burton Feather.. är den nått att ha?
Eller finns det nån annan bättre som ja borde ha istället?! Den ska helst va i samma prisklass
något dyrare e okej...

peace!

kan rekommendera en salomon Ivy era.har många tjejkompisar som kör på den och dom säger att den är den bästa brädan som finns. slår tydligen feather med hästlängd.ligger i samma prisklass lite billigare till och med tror jag

ha det bäst

nää.. den va ju dyr.. typ 480 euro.. fast d är iof årets.. o den va grymt snygg!

kolla på fjolårets den borde va grymt mycket billigare.feather kostar väl detsamma?

sjukt bra bräda kör på salomon era själv.

men du väljar själv kör du salomon så slipper du ju burtons bindningar.det är ju soft

Ja har läst om den o är jävligt sugen...fått grymma recentioner. Hittat brädorna från -04 men bara på amerikanska sidor.. kostar inte frakten hur mkt som helst därifrån?

får nog hålla med sombrerosnow. schysst tjejbräda det där.

annars så e ju endeavor diamond sjukt snygg. och technine true love.

ja den där endeavor va shysst... men ja har fastnat för salomon.. nu måste ja komma på nå sätt att få ihop pengar till det och alla mina räkningar :P

04an gå att få tag på i sverige.
kan tala med hövdingen på jobbet vad han vill ha för den som ligger på lagret.går ju skicka på posten

04:an... visst e det den som finns i svart och vit.. me nå rosor på?

har precis investerat i en salomon era ivy, med pro x bindningar, förra årets modell för 4500, tvad tycker ni om priset? hoppas den är kanoners o köra på! lite läskigt o köpa grejer utan o testköra. menmen, alla jag pratat med har sagt att det är en bra bräda, det är vell sånt som märks.

nu står den på rummet o håller på o göra mig tokig varje dag, snön måste komma snart!

4500 med bindning då eller?det tycker jag låter helt okej. är ju en grym bräda som sagt.

ja 04/05 är svart eller vit med rosor på.

ha det så skoj i vinter allesammans!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp