Beställa från "oakley.com", Är det möjligt?

• Trådstartare Trådstartare IE
  • Start datum Start datum

IE

Ny medlem
Tjena!

Tänkte beställa ett par "Splice" från oakley's egna hemsida i USA, hur gör man då om det ens är möjligt lästa i ngn annan tråd om nå "myus.com" vad är det för något? Hur är det med frakten från Oakley?

btw, den andra tråden var det så lite svar i så jag gjorde en ny iställa för att skriva i den...

Hoppas på svar och Gott Nytt År ^^,

fixa en postbox eller liknande, som skickar vidare till sverige, kommer inte ihåg vad sidan heter som säljer såna men

Varför inte bara köpa grejerna i Sverige i stället? Är det verkligen värt allt besvär och sparar man så mycket pengar i slutändan?

Tänk på frakt + tull. I slutändan sparar du inte mer än max ett par hundralappar. Med tanke på alla komplikationer och fördröjningar som kan uppstå så anser jag själv att det inte är värt det. Särskillt inte när vissa företag insisterar på att skriva ner värdet på försändelser, så om något försvinner så får du inte tillbaka fulla värdet.

Ta det säkra före det osäkra, handla på svensk mark. Om du vill komma undan billigare föreslår jag att köpa av någon i Köp&Sälj-delen. Jättemånga som köper nya glajer som de använder en vecka uppe i fjällen och sedan säljer vidare.

Lycka till!

Nej det går inte. Oakley skickar bara till respektive lands hemsida.

Det bästa är att beställa hem det till någon du känner/litar på, som bor i U.S.A.
Sen så får dom äran att skicka hem det till dig som en present, för då slipper du alla extra kostnader som tex, tull.

Senast ändrad:
Jag försökte beställa direkt från USA tidigare, bara struligt och krångel med tull. Du har säkert löst det, men jag köpte Shuan White solbrillorna från Snowandmotionn, vet att de ska köra goggles också i vinter. Vet inte när de kommer upp, men solbrills hittade jag här oakley solbriller

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp