Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte bästa affären av alla:OOi sa:www.dogfunk.com
www.milosport.com
www.boardtactics.com
www.usoutdoorstore.com
www.sierrasnowboard.com
Har själv handlat en del från dogfunk.com. Kolla www.myus.com, där du gör en amerikansk adress som du skickar varorna till, vidarebefodras sedan till Sverige. På det sättet brukar man kunna spara några hundralappar i frakt. Tull och moms går på 37 % av priset på kläder och ca 25 % på hårdvara tror jag
myus.com är en väletablerad sida, skickar ca 3000 varor per dag världen över.Valentinn sa:www.myus.com e det verkligen nått o lita på ? verkar lite skechy sida .
1000 är tull och moms. Momsen är den stora delen och tullen på snowboards och annan hårdvara är bara 3,7% av den sammanlagda kostnaden av prylarna plus frakten. Om du köper prylar för 4000:- och frakten kostar 1000:- så betalar du alltså 3,7% på 5000:- vilket blir 185:-. Momsen är 25% på 5000:- alltså 1250:-.AtomicAxum sa:Tullavgiften variera beroende på hur mycket dina produkter kostar ihop. Om du beställer för 3000kr, du kan hitta bra kitt för det priset med tanke på att dollarn låg då betalar du lite mer än 1000 kr i tullavgift.
Precis som jag nämnde innan så tänk på att det är olika för kläder och hårdvara, större procent tull och moms på kläder, 37 %.AtomicAxum sa:http://www.bobwards.com/index.cfm?CFID=30099719&CFTOKEN=64640625
Därifrån beställde jag min bräda.
Här finns bilder på hur den ser ut.
http://arearetrunt.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=10
Tullavgiften variera beroende på hur mycket dina produkter kostar ihop. Om du beställer för 3000kr, du kan hitta bra kitt för det priset med tanke på att dollarn låg då betalar du lite mer än 1000 kr i tullavgift.
Men tänk på att vissa märken skickas inte till Sverige typ burton men det e krapp endån så no worrys lol.
nej det fastnar inte i tullen, jag beställde hem ett lass med burton, foursquare och analog kläder förra gången jag köpte från USA. Myus tittar så du har fått varorna du beställde och skickar det sen vidare med flyggods samma dagValentinn sa:har nu hittat sida o sånt som verkar ha bra priser .. men dom skickar inte till sverige.. om man då skickar via myus.com .. kan det fastna i tullen .. sidan skickar inte brädor då det e sån stor prisskillnad i olika länder.