Beställa kläder från karmaloop.com

xtremesm

Ny medlem
Tja tänkte beställa lite grejer från karmaloop och tänkte kolla om det är någon som köpt saker därifrån tidigare och kan tala om, om allt gick bra etc och om någon vet hur mycket frakten kan bli från USA med DHL om man beställer för runt 1500:- ?

Tjenare!

Ser att ingen har svarat här men jag kolla in sidan nu och den ser ju rätt bra ut! funderar på att beställa nått själv..
Hur gick det för dig? kom du till skott?
Vad gick frakten på i sånna fall?

Hade!

Funkar perfekt, frakten skiljer beroende på hur mkt du köper. Det är tullen du ska oroa dig för, det går dessutom att räkna ut lätt. Dels med allmänbildning(dvs 12 procent tull på kläder och 25%moms) eller med hjälp av http://www.tullverket.se/sokordao/t...denformular.4.3cf19d0112524cb00188000173.html

Fick mina kläder på 3 dagar då de skickar med flyg. Dock markerade jag send as a gift, och har inte fått någon tull än. Så vet inte om det är därför eller för att jag hade tur. Eller om det kommer snart.

Har nog någon rabattkod om du vill ha.

Tror

Buy any NEW item Get FREE SHIP on ENTIRE ORDER!
Use Code: THAW

Gäller nu. Så där fick du ju svar på frakt frågan.

Senast ändrad:
jag har gjort det. Det gick bra, men du får räkna med ungefär 10000000 miljon mail i månaden!!!

millionaire sa:
jag har gjort det. Det gick bra, men du får räkna med ungefär 10000000 miljon mail i månaden!!!
Sant om mailen, har väl ca 6440 stycken från karmaloop, beställde för 2 månader sedan.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp