Beta testa: Senaste aktiviteter

johan

Administrator
Senaste aktiviteter är en ny sida som är tänkta att ersätta sidan ni idag hittar under "Min Sida". Här ska man enklare kunna följa sina kompisars aktiviteter på Freeride. A la Facebook.

Ett problem vi tidigare haft är att det är svårt att se när ens kompisar laddat upp nya bilder och videoklipp, samt när någon kommenterat dina videoklipp och bilder. Nu samlas allt sådant på denna sida:

https://www.freeride.se/my/a.php

Min idé är att lägga till en ny ikon brevid PM och Gästboken som lyser rött när en ny oläst aktivitet skapats.

Testa, tycka till och lämna en kommentar här!

Låter som en alldeles förträfflig idé, lättöverskådligt och smidigt. Går det kanske att göra någon meny på aktivitetssidan så man kan sortera efter forum/bilder/videos/artiklar osv?

Jarle sa:
Låter som en alldeles förträfflig idé, lättöverskådligt och smidigt. Går det kanske att göra någon meny på aktivitetssidan så man kan sortera efter forum/bilder/videos/artiklar osv?
Bra förslag! Jag ska kika på det.

låter fint, har ett förslag, fast vet inte om det blir för "facebookaktigt" då, men tycker man ska kunna gilla kommentarer på forumet, då slipper man förhoppningsvis alla word och +1 -kommentarer och liknande :)

fan freeride kan vara freeride och facebook facebook, det behöver inte var likadant:(

johan sa:
fabbinjo sa:
fan freeride kan vara freeride och facebook facebook, det behöver inte var likadant:(
Nej det är en skillnad, på FR får man inte vara 12 år. Härmed är ditt konto avstängt.
haha Johan är på G. On topic så tycker jag att aktivitets funktion är en bra idé och har inte märkt några buggar än.

alla man har läst borde markeras med "läst" eller så borde de olästa synas att de är nya. för kan bli mera lättöverskådat då och se vilka man har läst och ej.

Ni som har problem med att knappen lyser rött hela tiden. Testa gärna och logga ut och sen igen. Fungerar det?

Tillbaka
Topp