betalning för e'doggo?

• Trådstartare Trådstartare rrens
  • Start datum Start datum
R

rrens

Guest
betalning för e'doggo?
Tja! Har mailat ägaren för hemsidan och sagt att jag ska köpa Ice Cream tröjan och det står att den är sold out, men det tar sin tid att få svar och jag behöver tröjan relativt snart. jag ska betala tröjan med kort och undrar om det är någon som har gjort det som kan berätta hur jag ska göra?

betalning för e'doggo?
Står tydligt på sidan hur du betalar med paypal

Känns som edoggo priserna börjar bli lite väl höga nu, 950 spänn+frakt...

Senast ändrad:
betalning för e'doggo?
mAttiaSb sa:

Priserna är bara så höga på tröjor med dyrt tyg och som det är nerlaggt mycke tid på... de enklare tröjorna har fortfarande samma pris som vanligt...

Och det är helg nu för guds skull! Ja sitter inte å passar på mailen 24-7! Mailet svaras på snart!

betalning för e'doggo?
hyllengren sa:
mAttiaSb sa:

Priserna är bara så höga på tröjor med dyrt tyg och som det är nerlaggt mycke tid på... de enklare tröjorna har fortfarande samma pris som vanligt...

Och det är helg nu för guds skull! Ja sitter inte å passar på mailen 24-7! Mailet svaras på snart!
hyllengren |FEST|ar bara hela tiden :PppPpPpPPpPPppPPppPPPPpppppP |HEHE|

Han och Johan Palm tar alla på public :PpPpPPPpPpPpPPPPpPpPppppPpPpPP

betalning för e'doggo?
Det roliga med edoggo tkr jag är att man kan köpa en tröja ha den ett år och sen sälja den dyrare en man köpte den för! har sett lite olika som sålt sina här på freerid! Dom får ju mer en vad dom köpte den för;)

betalning för e'doggo?
JonH sa:
Det roliga med edoggo tkr jag är att man kan köpa en tröja ha den ett år och sen sälja den dyrare en man köpte den för! har sett lite olika som sålt sina här på freerid! Dom får ju mer en vad dom köpte den för;)
Som sagt det är ju efterfrågan som styr.

Sålde 2 edoggos i "nyskick"..

The American sålde jag för 900kr den kosstade 950kr.

The Ice Cream sålde jag för 620 köpte den för 750kr tror jag.

Så dyrare tror jag inte men däremot ett bra andrahandsvärde... dock inte alls konstig mtp att de är så pass limiterade och vill man ha en speciell så finns det ju bara få av den..

Var tvunegn och sälja edoggosrna för jag behövde pengar!

HAr en kvar nu men den behålelr jag för mig själv.

Tillbaka
Topp