Hendryx
Ny medlem
Betyg på testade produkter!
Jag tycker att de som recenserar utrustning skall vara lite mer försiktiga med sina betyg. Idag så är det så att en 4´a eller 5´a är en godkänd product och en 3´a är rena sågningen. om någonting får en 1´a eller 2´a så är man osams med generalagenten vad det gäller reklamationer eller att produkten pajat totalt. Så som det ser ut idag på recensionerna så finns det inget betyg för de saker som verkligen står ut och höjer sig över andra.
För att få en mer nyanserad bedömning av en artikel så tycker jag att betyget 3 skall användas för någonting som är riktigt bra men som man inte kan säga är bättre än ett annat märkes motsvarande produkter. Om det är något som verkligen är bättre så skall det vara en 4´a och om det är något revolutionerande så skall det vara en 5´a. En etta är en ren sågning och en 2´a något som är lite sämre än konkurenternas produkter.
För att få en mer nyanserad bedömning av en artikel så tycker jag att betyget 3 skall användas för någonting som är riktigt bra men som man inte kan säga är bättre än ett annat märkes motsvarande produkter. Om det är något som verkligen är bättre så skall det vara en 4´a och om det är något revolutionerande så skall det vara en 5´a. En etta är en ren sågning och en 2´a något som är lite sämre än konkurenternas produkter.