Pk är ju fan lönnfet! Allt annat än biffig.RailReppin sa:PK hunder är ju lite små biffig!
75 kg? är du 4realpatrikholmer sa:jon ffs
haha tj är inte aslång, han e nästan kort. Jag skulle säga att Jacob w e rätt biffig faktisktJulander sa:tj är väl aslång? och pk e inte "biff" han ser mer mullig ut :D
haha, skum tråd...
Om du tycker att Jacob Wester är biffig så vet du inte vad ordet biffig betyder. Inget illa menat men seriöst? :Psjostrand sa:haha tj är inte aslång, han e nästan kort. Jag skulle säga att Jacob w e rätt biffig faktisktJulander sa:tj är väl aslång? och pk e inte "biff" han ser mer mullig ut :D
haha, skum tråd...
word!!jonathan_chips sa:Straight tråd
Allt under 300 är piss ;-)Vannish sa:För att ändå vara lite seriös så är väl det inte många skidåkare som är biffiga som i stora muskler. Däremot kan säkert de flesta pressa mer i benböj än mig!
Efter som han ska köra x-games och precis satt ännu en ny dubbel i pipen så får man klassa han som pro..R-R sa:Peter Olenick tror jag e biff, eller är han PRO fortfarande?
Peter Ryan Olenick= PRO... Där har du svaret.R-R sa:Peter Olenick tror jag e biff, eller är han PRO fortfarande?
beror på, ska man åka fort så spelar luftmotståndet väldigt mkt roll.martindahmartin sa:haha älskar den här tråden! förresten, en kompis sa att det är fördel för en skidåkare att vara kort, det blir mindre luftmotstånd då, ofta det stämmer, spelar luftmotstånd sån stor roll hade nog aldrig någon haft stora kläder? eller är jag ute och cyklar?
Om man är kort kan man ha bättre kroppskontroll än längre personer. Många på jibbscenen är inte allt för långa.martindahmartin sa:haha älskar den här tråden! förresten, en kompis sa att det är fördel för en skidåkare att vara kort, det blir mindre luftmotstånd då, ofta det stämmer, spelar luftmotstånd sån stor roll hade nog aldrig någon haft stora kläder? eller är jag ute och cyklar?