Biffigaste PRO'n`?

Biffigaste PRO'n`?
Jibb eller big mountain? Överlag är alla ganska små och kompakta. Kaj och Sverre som blinkar förbi till höger är ju ungefär tre toppluvor höga, och Sverre är massiv! Jag hade nog gissat att han väger inte runt 90 pannor...

Biffigaste PRO'n`?
Tänkte mer på jibbers ifall det skulle vara lättare att spin2win ifall man är liten. Fast är kul att veta om puderknarkare också :D

Biffigaste PRO'n`?
Jag tycker att detta är en väldigt (o)intressant grej att diskutera. Bra tråd!!

Biffigaste PRO'n`?
Tror att det är bra att vara biffig om man fortfarande kan vara smidig. Inte värsta bodybildern men asså muskler är ju aldrigfel. De e så snuggt också. Åhhh jag ryser bara jag tänker på biffiga män.

Biffigaste PRO'n`?
Jaha blev min post borttagen, det va humoristiskt och fel. Så vitt jag vet så är PRO = Pensionärernas Riksorganisation

Alltså :

http://2.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPn...AAxBA/bDQVX9DySKQ/s400/old_bodybuilder_01.jpg

(får väl strunta i att lägga upp bilden i )

För att ändå vara lite seriös så är väl det inte många skidåkare som är biffiga som i stora muskler. Däremot kan säkert de flesta pressa mer i benböj än mig!

Senast ändrad:
Biffigaste PRO'n`?
Sverre Liljeqvist... Jon Olsson har ju annars riktiga hästben men annars inte direkt superbiff.

s320x240.jpg

Shaun White, om han varit skidåkare hade han placerat sig bra!

Senast redigerad av en moderator:
Biffigaste PRO'n`?
På jibbsidan finns väl ganska få muskelberg, big-mountain kräver ju markant mer styrka.

Som carled säger så är många, i all fall av våra svenska åkare, ganska korta i rocken. Sverre ligger nog bra till på biff-skalan, men jag skulle nog slänga upp Henrik Winstedt som alternativ. Kanske inte superbiffig, men jag tror han är bland de mest vältränade bland sina konkurrenter.

Anledningen till att det inte finns några riktiga köttnackar inom freeride och jibb är väl att det är en direkt nackdel att ha stora tunga muskler som tar slut efter 30 sekunder i de här sporterna...

Biffigaste PRO'n`?
Tråkigt att mitt förra inlägga blev borttaget helt ogrundat, får väll skriva seriöst då..

Jacob W är inte direkt obiffig heller "chrisitan_L"... colby är rätt krallig dock.

n507947814_1473283_1551751.jpg

Straight tråd

Biffigaste PRO'n`?
hur fan kan man ens nominera jon eller pk här?
sverre skulle räcka till att hålla ett mindre land med mat i ett år, och nog fan är väl per huss bra mycket bitigare än ovan nämnda knattar?

Biffigaste PRO'n`?
Borgajibbarn: du vet att du kan redigera dina inlägg,
istället för att göra nya?

Senast ändrad:
Biffigaste PRO'n`?
haha älskar den här tråden! förresten, en kompis sa att det är fördel för en skidåkare att vara kort, det blir mindre luftmotstånd då, ofta det stämmer, spelar luftmotstånd sån stor roll hade nog aldrig någon haft stora kläder? eller är jag ute och cyklar?

Biffigaste PRO'n`?
martindahmartin sa:
haha älskar den här tråden! förresten, en kompis sa att det är fördel för en skidåkare att vara kort, det blir mindre luftmotstånd då, ofta det stämmer, spelar luftmotstånd sån stor roll hade nog aldrig någon haft stora kläder? eller är jag ute och cyklar?
beror på, ska man åka fort så spelar luftmotståndet väldigt mkt roll.

Senast ändrad:
Biffigaste PRO'n`?
martindahmartin sa:
Om man är kort kan man ha bättre kroppskontroll än längre personer. Många på jibbscenen är inte allt för långa.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp